  • 1. Data: 2021-01-31 23:40:48
    Temat: Obróciło mnie
    Od: ii <i...@o...invalid>

    Hej,

    Jechałem sobie elektrycznym tylnonapędowym Twizy i przy skręcaniu na
    skrzyżowaniu obróciło mnie. Jakieś komentarze? Liczę na naszego kolegę
    radka. :-)

  • 2. Data: 2021-02-01 01:46:52
    Temat: Re: Obróciło mnie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rv7blm$pd2$1@news.icm.edu.pl>
    user ii pisze tak:

    > Hej,
    >
    > Jechałem sobie elektrycznym tylnonapędowym Twizy i przy skręcaniu
    > na skrzyżowaniu obróciło mnie. Jakieś komentarze? Liczę na naszego
    > kolegę radka. :-)

    Sprawdź balancer na baterii. Pewnie auto pobierało prąd z przednich
    cell a tylne pomijało. Zainteresuj sie technologią TRIM.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG i klimy

  • 3. Data: 2021-02-01 13:19:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ii" napisał w wiadomości grup
    >Jechałem sobie elektrycznym tylnonapędowym Twizy i przy skręcaniu na
    >skrzyżowaniu obróciło mnie. Jakieś komentarze? Liczę na naszego
    >kolegę radka. :-)

    Jest zima, musi obracac.

    Ale ... pogratulowac temu Twizzy dynamiki ... czy nie ma czego, bez
    gazu cie obrocilo ?

    Ale czy ESP nie jest od lat obowiazkowy w samochodach ?

    J.

  • 4. Data: 2021-02-01 13:50:08
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-02-2021 o 13:19, J.F. pisze:
> [...]
    > cie obrocilo ?
    >
    > Ale czy ESP nie jest od lat obowiazkowy w samochodach ?

    Naprawdę - wiara w ESP na śliskim jest deczko niepoważna.
    Więc jak czytam miłośników RWD, że elektronika im w 100% fizykę naprawi,
    to mnie pusty śmiech ogarnia.

    Naprawi - ale na suchym asfalcie.

  • 5. Data: 2021-02-01 20:37:32
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 01.02.2021 o 01:46, PiteR pisze:
    > in <news:rv7blm$pd2$1@news.icm.edu.pl>

    > Sprawdź balancer na baterii.

    Balancer sprawdzałem, expandera jeszcze nie.

    > Pewnie auto pobierało prąd z przednich
    > cell a tylne pomijało. Zainteresuj sie technologią TRIM.

    TIM TIRIM TIM?

  • 6. Data: 2021-02-01 20:40:22
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 01.02.2021 o 13:19, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ii"  napisał w wiadomości grup
    >
    > Jest zima, musi obracac.

    Ale wiesz, jedziesz na prostej, depniesz i też obraca. Możesz wylądować
    nawet na zaparkowanych samochodach. Latem nie, ale zimą tak to wygląda.
    Krótkie jest. Poza tym opon nie zmieniłem bo pomyślałem, że nie ma gdzie
    jeździć i zimy nie będzie jak zwykle :-)

    > Ale ... pogratulowac temu Twizzy dynamiki ... czy nie ma czego, bez gazu
    > cie obrocilo ?

    No bez, nic gazu nie tankowałem, tylko prąd.

    > Ale czy ESP nie jest od lat obowiazkowy w samochodach ?

    Najwyraźniej nie.

  • 7. Data: 2021-02-02 11:50:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-02-01 o 20:40, ii pisze:
    > i zimy nie będzie jak zwykle

    kupiłeś sobie zabawkę i dziadujesz na oponach? ;-)

  • 8. Data: 2021-02-03 00:13:34
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 02.02.2021 o 11:50, _Master_ pisze:

    > kupiłeś sobie zabawkę i dziadujesz na oponach? ;-)

    Nie mogę się zdecydować na które Twizy je założyć :-)

  • 9. Data: 2021-02-05 18:03:42
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-02-02 11:50, _Master_ wrote:

    > kupiłeś sobie zabawkę i dziadujesz na oponach? ;-)
    No nie taka zabawkę. W końcu ma napęd na tył, tak jak na prawdziwe auto
    przystało. :-)

  • 10. Data: 2021-02-05 19:05:43
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 05.02.2021 o 18:03, JDX pisze:

    > No nie taka zabawkę. W końcu ma napęd na tył, tak jak na prawdziwe auto
    > przystało. :-)

    No i lambo doors