    From: p...@a...pl
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Obrobka zdjec - jaki... notebook ?
    Date: Fri, 8 Jan 2010 20:05:41 -0800 (PST)

    Witam

    On 8 Sty, 19:37, "Piotrek" <a...@...ru> wrote:

    > i z delikatna sklonnoscia do masochizmu :)
    > naprawde nie znam zadnego speca DTP ktory by z wlasnej woli chcial sie
    > meczyc na notebooku :)

    ja pracuje (DTP) na MBP 2.33 z 2 gb ramu.
    Plusy sa dodatnie i ujemne. Mam podpieta 19tke Samsunga (nie wiem jaka
    24 sobie kupic...), do tego matryca MBP.
    Przy stacjonarnym kompie mialbym 24 i 19 (teraz moge miec 24 i 15).
    Pamiec ograniczona do 3 gb, klopot z dyskami wewnetrzymi i
    zewnetrznymi (mysle o stacji dokujacej dyski).
    Podpieta klawiatura zew.
    Ciszaaaaaa. Nic (no prawie) nie buczy :) Juz nie moge pracowac przy
    standardowym blaszaku.
    MBP jezdzi sobie ze mna w rozne miejsca, moge pracowac tam gdzie
    chce.
    Nie mam motywacji zeby wydawac 1200-2000 zl na upgrade starego
    blaszaka (Athlon 2700?) do jakiegos Core2Duo .
    Chociaz wlasnie puscilem konwersje 2 godzinnego filmu w IMovie -
    bedzie trwac 5 godzin. Ciekawe czy blaszak dobrze wyposazony bylby
    DUZO szybszy.

    Pracuje w sposob ekstensywny - jak trzeba to szybko, ale nie mam nie
    wiadomo ile zlecen - to nie redakcja gazety.
    Plusy notebooka przewazaja nad jego minusami - no chyba, ze kasa nie
    gra roli i masz dodatkowe 2tys. na blaszaka - na pewno bedzie
    wygodniej.

    Gdyby pojawily sie sensowne tablety - takie, jakie wlasnie pokazuja na
    targach w USA - bylbym sklonny wydac do 3 tys. zl (ale ja skapy
    jestem...).
    Idealem bylby tablet ktory mozna podpiac do monitora i uzywac go tak,
    jak teraz uzywam swojego MBP.

    pozdr
    Piotr