-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Obowiązkowe badania DIESLI
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <5c499d37$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<z...@4...net> <wkt5bdanyw9c$.dlg@myjk.org>
<14ff7ruhj8wdr$.1mcist1nlcqjl.dlg@40tude.net>
Date: Thu, 24 Jan 2019 13:34:28 +0100
Message-ID: <10i2pl5brm90g$.dlg@myjk.org>
Lines: 21
NNTP-Posting-Host: 83.31.135.126
X-Trace: 1548333267 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 496 83.31.135.126:9631
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2648707
[ ukryj nagłówki ]Thu, 24 Jan 2019 13:06:15 +0100, Jacek Maciejewski
> Zanim będziesz pieprzył dalej, poczytaj sobie choćby:
Nie będę marnował czasu, zresztą te normy jak i metodologię ich prowadzenia
dla produktu końcowego znam -- tj. są one dla pracy silnika w spoczynku
pojazu (bez obciążenia silnika), która nijak ma się do rzeczywistości (stąd
gdzieś coś przebakiwali aby normy były mierzone w rzeczywistym ruchu) i
dzięki czemu miała szansa zaistnieć dieselgate.
To trochę jak w przypadku kotłów na wyngiel i inne biomasy. Kotły i piece
mają świadectwa, ale uzyskane w LABORATORIUM w specyficznych i tak
wyśrubowanych warunkach aby klasę spełnić, a nie w miejscu instalacji pod
ręką ich docelowego palacza, z wątpliymi umiejętnościami i wiedzą, z ich
paliwem, w warunkach rzeczywistych (pracy na pół, albo i ćwierć, gwizdka
przez większość sezonu nigdy nawet nie dobijając do mocy nominalnych), z
syfiastym (mokrym) paliwem, kiszeniem opału żeby domu nie ugotować itd.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 24.01.19 13:36 PiteR
- 24.01.19 13:43 Jacek Maciejewski
- 24.01.19 13:56 Mateusz Viste
- 24.01.19 14:14 Myjk
- 24.01.19 14:16 Myjk
- 24.01.19 14:33 Mateusz Viste
- 24.01.19 14:41 Janusz
- 24.01.19 15:03 Mateusz Viste
- 24.01.19 15:29 ToMasz
- 24.01.19 15:33 PiteR
- 24.01.19 16:40 Myjk
- 24.01.19 16:49 T.
- 24.01.19 17:50 Zenek Kapelinder
- 24.01.19 17:56 T.
- 24.01.19 18:32 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=