    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Obniżyc czy podwyższyć?
    Date: Tue, 7 Apr 2020 08:43:08 +0200

    W dniu 06-04-2020 o 13:41, Janusz pisze:

    > Szumowski, ograniczenia muszą być ale na pewno nie takie jak zrobili.
    > Co się dzieje gdy nie ma ograniczeń można zobaczyć w usa, hiszpania,
    > włochy itd.

    > Wiem o tym i doskonale to rozumiem ale zauważ że jakby inni rządzili
    > musieliby zrobić to samo, pytanie czy lepiej by to zrobili?

    > Spokojnie, idą wybory, wbrew pozorom korespondencyjne mogą być przeciwko
    > nim

    Nie mogą, już oni się o to postarają.
    W Sejmie przetrenowali teleportację:
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,258
    50152,poslowie-pis-opanowali-zdolnosc-teleportacji-p
    od-ustawa.html#a=351&c=163&t=14&g=x&s=BoxNewsImg1

    "Wszystko wskazuje na to, że jeszcze na poniedziałkowym posiedzeniu
    Prawo i Sprawiedliwość będzie chciało uchwalić ustawę dot. głosowania
    korespondencyjnego. Tymczasem opozycja wskazuje, że pod projektem, który
    w poniedziałek po południu niespodziewanie został złożony przez PiS,
    podpisali się posłowie partii Jarosława Kaczyńskiego, których fizycznie
    nie było w Warszawie - w tym czasie głosowali zdalnie w swoich okręgach.

    "Posłanka z Opolszczyzny [Violetta Porowska - red.] głosuje zdalnie ze
    swojego okręgu. Czy Elżbieta Witek i Ryszard Terlecki wytłumaczą, jak to
    się stało, że podpis posłanki widnieje pod nowym projektem ustawy
    wrzuconym dziś pod obrady po przegranym przez rządzących głosowaniu?" -
    napisała posłanka KO, Monika Wielichowska. Jak wskazuje, według
    regulaminu Sejmu podpis pod projektem ustawy nie może być elektroniczny,
    a jedynie odręczny."

    A po świętach wraca sprawa aborcji - widać że s..syny poczuły się w
    pełni bezkarnie i że mogą wszystko....