  • Data: 2010-11-10 11:42:23
    Temat: Re: Oblodzony podjazd lub zjazd i korek
    Od: "Radarro" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz <m...@g...com> napisał(a):
    > mo=BFe krety=F1skie pytanie, ale zadam ;)
    >
    > W sytuacji, kiedy pojazd zaczyna nam si=EA stacza=E6 na zablokowanych
    > ko=B3ach mo=BFna wrzuci=E6 wsteczny i pr=F3bowa=E6 go utrzyma=E6 w miejscu
    > ruszaj=B1c ? czy skutki takiej operacji b=EAd=B1 drastyczne...

    Nie ma kretynskich pytan :)

    DA SIE i skutki będą żadne lub prawie żadne dla mechaniki auta :) jak nie masz
    sprzęgla w agonalnym stanie to się da. Tylko że taka operacja niewiele pomoże,
    jeżeli jest naprawdę bardzo ślisko, szklaneczka. Auto ma sporą masę, więc i
    tak się będzie staczać, a ty nie będziesz miał ŻADNEJ kontroli mieląc kołami :)

    PS - ćwiczyłem to na ostrym zjeździe 2 zimy temu.

    Radarro i Touring