  • Data: 2013-01-23 21:10:28
    Temat: Re: Obiecałem sobie...
    Od: Przemek <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli inaczej mówiąc da się ją dokładnie rozpoznać z pośród ponad 2
    > milionów, które odwiedziło tę stronę.

    Ale jeszcze raz: ja kompletnie nie o tym mówię.
    Wszedłeś w dyskusję w trakcie, a to ma znaczenie. Rozpoczęło się od tego
    co podaję niżej.
    Potem zamiast dyskusji o tym, Roman ją sprowadził do tego, jak to w
    sumie nic takiego ważnego ta chmura nie trzyma itd. co nie jest prawdą i
    tyle. Z mojego punktu widzenia im mniej danych zostawiam, tym lepiej, a
    im bardziej świadomie tym jeszcze lepiej.
    Przem

    cytaty z Romana, odpowiedź moja.
    =================
    > Po raz kolejny: jak się nie chce współpracować z chmura, to sie nie
    > kupuje telefonu z systemem, który z chmurą pracuje i jest to jego
    > podstawowa cecha.

    Po raz kolejny: nie trzeba używać androida z chmurą, mimo, że jak
    uważasz jest to jego podstawowa cecha. Nie jest, mimo, że ty możesz mieć
    odmienne zdanie.
    Używam androida BEZ chmury i całkiem się sprawdza.
    Poza tym większość ludzi nie ma nawet pojęcia, że z chmury korzysta do
    momentu gdy kupuje sobie nowy telefon i się dziwi, że automagicznie
    pojawiają się jej kontakty ze starego. To korzystanie z chmury do tego
    się w sumie sprowadza. Dokładnie wszystkie inne elementy uchmurowienia
    można załatwić samemu, mając odrobinę świadomości jak z telefonu korzystać.

    > Jest wystarczający wybór.

    A możesz podać przykład?
    Z funkcji, które powinien spełniać wymienię:
    -dual sim;
    -gps + mapy off-line;
    -wifi z obsługą internetu;
    -bt;
    -office;
    -instalacja aplikacji z dość dużym wyborem, nie 4 na krzyż javy;
    -synchronizacja z oultookiem;
    -wyświetlacz większy niż marzenie ministranta, znaczy większy niż 3,5"
    Co polecisz z tego "wystarczającego" wyboru?