  • Data: 2013-01-21 02:10:10
    Temat: Re: Obiecałem sobie...
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:SiSKs.516$681.447@fx21.fr7...

    > [..]
    >
    > Nie męcz się, on jest niereformowalny w swojej wizji bycia bogiem.

    Ale za to sobie na JoeMonster coś w (off)temacie znalazłem :))
    http://trole.joemonster.org/
    W szczególności (mnie najbardziej podpasowało)
    http://trole.joemonster.org/?troll=admin (trochę)
    http://trole.joemonster.org/?troll=ideolog (konserwatysta)
    http://trole.joemonster.org/?troll=niania (trochę)
    http://trole.joemonster.org/?troll=gestapowiec (bardziej na "elce" może)
    http://trole.joemonster.org/?troll=dziura-w-calym (to też na upartego bym
    dopasował)
    http://trole.joemonster.org/?troll=arystokrata
    Na siebie też trochę znalazłem :)

    Żeby RoMan był bez tych skaz, to byłby super-gościu.