    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Obiecałem sobie...
    Date: Tue, 15 Jan 2013 16:04:16 +0100
    <kcvivr$kr8$1@news.task.gda.pl> <g...@n...chmurka.net>
    <50f3cd77$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <1701561697$20130114103832@squadack.com>
    <50f3d89e$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    <1121132401$20130114111321@squadack.com> <50f3e55f$1@news.home.net.pl>
    <8786797464$20130114130734@squadack.com> <5...@n...home.net.pl>
    <8788688188$20130114154928@squadack.com> <5...@n...home.net.pl>
    <4672381023$20130114174619@squadack.com> <5...@n...home.net.pl>
    <3922279842$20130115112646@squadack.com>
    <50f54c25$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>

    Hello J.F,

    > Trzeba ?

    W S+ trzeba.

    > Wlasnie podlaczam mini 2, potem trzeba w menu, zobaczyc komunikaty,
    > wybrac USB .. i pokazuje sie robocik z przyciskiem "podlacz pamiec do
    > komputera". naciskasz i widzisz ... a chyba zadnego drivera nie
    > instalowalem.

    Nie mam mozliwości potwierdzić czy zaprzeczyć.

    > Ale tego nie wysyla program od nawigacji, tylko sam system.

    Nie pisałem, ze wysyła program do nawigacji. Za mało osób w miastach
    uzywa nawigacji, żeby dać wiarygodne informacje o korkach.

    > I nie bedzie wiadomo jakich masz znajomych, gdzie chodzisz, jakie
    > wifi sa w okolicy ...

    Informacje o korkach powstają na podstawie analizy położenia względem
    znanych wifi w okolicy. GPS żre za duzo energii i jest wyłączony
    zazwyczaj.

    > A ostatnio uslyszalem jak ktos widzial ze google zapamietalo hasla do
    > banku.

    Google czy przeglądarka? Bo "ktosie" często nie odróżniają.

    > I nie wiem ... mozliwe to z pecetowych przegladarek, czy srednio ?

    Większość banków już dawno temu zmieniło nazwy pól z hasłami, żeby
    zablokować pamiętanie. Ale pozostaje czasem niezablokowane
    autouzupełnianie.

    > Ale kolega moze by chcial miec 1/4, ale swoja wlasna :-)

    To niech nie instaluje aplikacji zaleznych od chmury...

    > To akurat ma dluzsza tradycje i nie dotyczy wylacznie androida.
    > Android chyba na tyle pozno powstal, ze od poczatku juz o tym
    > pomysleli.

    Nie - pamietam afery.

    > Chyba nie bardzo.
    Jak nie bardzo, kiedy bardzo?

    > Z tym ze ja licze i od paru lat mi wychodzi ze taniej wziac abo bez
    > telefonu za pol ceny.

    Jeśli masz telefon, który nadal spełnia swoją rolę albo masz tyle
    gotówki, żeby telefon kupić poza "promocją"...

    > To dziala i na "gorszych".

    > Mam prywatny, mam sluzbowy, i juz mam burdel ..

    To je zsynchronizuj... Ja mam wspólne kontakty.

    --
    Best regards,
    RoMan