    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <kcvivr$kr8$1@news.task.gda.pl> <g...@n...chmurka.net>
    <50f3cd77$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <1701561697$20130114103832@squadack.com>
    <50f3d89e$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    <1121132401$20130114111321@squadack.com> <50f3e55f$1@news.home.net.pl>
    <8786797464$20130114130734@squadack.com> <5...@n...home.net.pl>
    <8788688188$20130114154928@squadack.com> <5...@n...home.net.pl>
    <50f43a33$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>
    <50f52c1f$1@news.home.net.pl>
    Subject: Re: Obiecałem sobie...
    Date: Tue, 15 Jan 2013 13:46:53 +0100

    Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w

    >Rozumiem, że obex to coś do zainstalowania na telefonie. Jeszcze nie
    >zdarzyło mi się nic instalować na telefonie.

    OBEX to protokol po BT, ktory na wielu telefonach juz jest
    zainstalowany i dziala.
    Teraz potrzebujesz tylko druga strone na komputer..
    http://intradarma.com/OBEXCommander.html

    Czy Android tez to ma ... nie wiem.
    http://gitorious.org/android-obex

    obexd moze ?

    >Przecież telefon to jest rzecz do używania, a nie do jej
    >pielęgnowania.

    A w ramach uzywania nie mozna programu zainstalowac ? Bardzo
    uzytecznego programu :-)

    >Ciekaw jestem kiedy lodówka nie będzie normalnie działała dopóki się
    >nie utworzy dla niej konta danych i mailowgo u Googla, albo nie
    >zainstaluje kilku aplikacji.

    Smartfridge ?
    http://www.smh.com.au/digital-life/hometech/lg-smart
    -fridge-tells-you-what-to-buy-cook-and-eat-20120110-
    1ps9z.html

    >Nie próbowałem, ale podejrzewam, że nie takie proste. Trzeba by jakoś
    >połączyć telefon ze skrzynką. Z moją normalną i hasła wpisywać w
    >telefon, który dane co kilka godzin z kimś "synchronizuje" ?

    No nie, na swoja normalna chcesz wyslac :-)

    Ch* wie czy nie ma innych metod :-)

    J.