  • Data: 2013-01-15 14:00:15
    Temat: Re: Obieca?em sobie...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Mam nadzieję, że to nie kwestia starości (bo mam tak od dziecka) -
    >mam absolutne zero pamięci do oderwanych faktów (twarze, imiona,
    >nazwy telefonów, programów, systemów operacyjnych, ...), za to
    >zależności logiczne wystarczy mi usłyszeć raz.

    74181 co to byla kosc ? :-)

    >Na 99% nie potrafił udawać HDD.

    Nie mowie nie. Ale udawanie HDD to jak widac nie jest tez taka rzadka
    umiejetnosc.

    Jest w tym jeden niuans - w tym trybie pamiec jest traktowana jak HDD,
    zewnetrzne urzadzenie organizuje wszystko, faty, katalogi ... wiec
    slabo sobie wyobrazam rownoczesne korzystanie z tego "dysku" przez
    telefon.
    I zazwyczaj jest to niemozliwe - telefon nie korzysta.

    J.