  • Data: 2013-01-15 13:37:47
    Temat: Re: Obiecałem sobie...
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    news:gof.pme.1358248943@news.chmurka.net...
    > Bardziej chodzi o kulturę wypowiedzi moderatora.

    Ano.

    > "Tu nie allegro bis ! oferty wysyłać na pw."
    >
    > Mi się to nie kojarzy z dojrzałą, kulturalną osobą.

    Jako żywo słyszę szczylerskie "E no kurwa wypierdalaj"... Tylko innymi
    słowami ujęte. Trzy magiczne słowa "proszę", "dziękuję", "przepraszam", są
    zapewne takim modom/osobom obce. Słusznie to ująłeś, to nie jest dojrzała
    osoba. Zresztą - zobacz, jak jest postawiony wykrzyknik w zacytowanym
    zdaniu... gdyby to zrobił szary user, zaraz by go zjebano za całe zło tego
    świata. Acha - i drugie zdanie składowe rozpoczyna się małą literą, za coś
    takiego ktoś inny zostałby z błotem zmieszany... a Jaśnie Kurwa (1) Pan
    Modziu sobie poczyna tak, bo go NIE ZJEBIĄ. A tyś modziu jeden NIE JEST
    WOJEWODĄ, pamiętaj!
    Nic to Adam, czas tworzyć konkurencyjny serwis, na zdrowszych zasadach.

    (1) Nie modziu jest kurwą, tylko taki tytuł dostał... ("Jaśnie Kurwa Pan",
    zamiast zwykłego "Jaśnie Pan")

    Ja osobiście uważam, że mod, powinien być jak żona Cezara - poza wszelkimi
    podejrzeniami. Czyli zwracając komuś uwagę, powinien sam być bez skazy,
    inaczej się po prostu ośmiesza.