    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: [OT] życie erotyczne a telefon
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <ndss5n$ivs$1@node2.news.atman.pl>
    <19807wav6tfeg$.7zz58utwiy0o.dlg@40tude.net>
    <ndtgr8$81p$1@node2.news.atman.pl>
    <570273eb$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <ndub8c$2f2$1@node2.news.atman.pl>
    <1kdnjx9lmcain$.p6ku8arjng7v.dlg@40tude.net>
    <ne00mc$l1n$1@node2.news.atman.pl>
    <57038c0b$0$699$65785112@news.neostrada.pl>
    <ne0s6s$gej$1@node2.news.atman.pl>
    <5704e9a7$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <ne3tck$mk5$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Thu, 7 Apr 2016 00:57:08 +0200

    Dnia Wed, 6 Apr 2016 23:00:22 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > W tym momencie pomyliłeś zbiornik na którym pracuje agregat
    > ze zbiornikiem do przechowywania zapasu.

    Nie, nie pomylilem - moze zle nazwalem.
    chodzilo mi to, co bezposrednio podlaczone do agregatu jest.

    > Start automatyczny był możliwy już przed IIwś. :-)

    A dluzej dzialajace agregaty nie ?

    > O ile coś podobnego robi się między agregatem a jego zbiornikiem
    > to w przypadku dużego zbiornika w hurtowni paliw będzie to
    > udogodnienie dla złodzieja paliwa.

    zlodzieja trzeba lapac na bramie :-)

    opalowy.html

    > Tego typu zbiorniki, ustawione w pół zagłębionym oddzielnym budynku,
    > oddalonym od budynku głównego o 25 metrów i dodatkowo na terenie:
    > hydranty, gaśnice, zestawy ppoż i cała masa tablic ostrzegawczych.

    Zebysmy sie zrozumieli - chce to na stale podlaczyc do agregatu.
    Wiec to nie bedzie "magazyn paliwa", tylko "zbiornik wlasny agregatu".
    Czy strazak tu jeszcze cos ma do gadania ?

    > Różnica z opałowym jest taka że opałowy wolno było trzymać w piwnicy
    > budynku a napędowego już nie.

    A przeciez to to samo ... no coz, glupie przepisy, ale obowiazujace
    :-)

    > Rozmawiamy nie o braku prądu w okolicy a braku w kraju lub nawet europie.

    Juz bez znaczenia gdzie brakuje, chetni po paliwo i tak przyjada.
    A my potrzebujemy tylko troche ich pomocy z przelaniem kilkuset
    litrow.

    > No właśnie, podobnej.
    > Zaprojektowanej i wykonanej tak aby dało się jakiemuś bidakowi
    > do wiaderka nalać.

    Wykonanej tak, zeby sie dalo 8 czy 10cm waz podlaczyc.

    > A cysterny paliwowe projektuje się aby się nie dało spuścić trochę
    > przez kierowcę dla kolegi.

    A nie sluza do tego plomby na zaworach ?

    > Jak agregat stacjonarny i wyposażony we własny zapas to pompa i zbiornik
    > zapasowy powinny być między agregatem a zbiornikiem głównym.

    Ja pisze o tej pompie do nalewania tirow cystern.
    Mniejszej moze nie byc pod reka, ale ta jest w bazie jest stale.

    I trzeba ja pod agregat podlaczyc, jesli baza ma dzialac ... a to
    zadanie raczej nie przekracza kompetencji elektryka.

    > A teraz pomyśl o pięcioosobowej rodzinie mieszkającej na dziesiątym piętrze.

    No ba - pech to pech. Poklna, ale wniosa.

    Ale co zrobic w sklepie, ktory zatrudnia np 20 osob ? Gdzie te wiadra
    zgromadzic przy lazience ?

    > Z takiej walizkowej zabawki na etylinę dużej chłodni raczej nie zasilisz.

    Pare kW silnik ma. Ile te chlodnie wymagaja - pojecia nie mam.

    J.