  • Data: 2009-12-03 12:11:14
    Temat: Re: [OT] zmywarka
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    http://en.wikipedia.org/wiki/Dishwasher

    dla ciekawych, jak widac rondli i patelni niektorzy producenci nie zalecaja myc
    w tym urzadzeniu, ciekawe sa informacje nt powstawania mlecznego osadu (ja nie
    zauwazylem tego), moge potwiedzic ze szklo o szklo moze cie ocierac jak sa
    ustawione zle naczynia, to widac na kubkach szklanych. No i opisali proces
    schniecia, na howstuffworks teog nie bylo) ale tez nie dokladnie, tj co sie
    dzieje z ta wilgocia.

    Krysztaly ze szkla olowiowiego jak dobrze rozumiem tez nie mozna, aluminium to
    juz wiemy (i kobieta to mi sprawdzila w prawniu ;) wyciskacz do czosnku
    wlozyla). Nie wkladamy tez sreber po babci albo innych cennych przedmiotow "z
    kredensu". Ale zwykle naczynia, zwyklych ludzi, do zwyklego zarcia - zmywarka
    to wygoda i nie ma co pisac ze jest inaczej. Kupuj.

    p.s
    Comparison with washing by hand - niektorzy tu sie sprzeczali ze soba, moja
    zmywarka chyba ma jakies cus co magazynuje cieplo, kilka dobrych godzin po
    zmywaniu nadal w srodku jest cieplo? Gdzie cieplo jest akumulowane? Woda z
    plukania czeka do nastepnego mycia? Nie kupowalem najdrozszej zmywarki i nie
    wiem nawet czy na to zwrocilem uwage.