  • Data: 2009-12-04 08:37:57
    Temat: Re: zmywarka
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello marko1a,

    Friday, December 4, 2009, 9:02:32 AM, you wrote:

    > No to zrewiduj swoje poglądy, bo obecnie coraz powszechniejsze i za coraz
    > mniejsze pieniądze naród zarówno w DE jak i w PL montuje solary i tak jak ja
    > podłączają ciepłą wodę pod pralkę i głupotą by nie było w tym celu wykorzystać
    > odpowiedniej pralki.

    Jasne. Zdefiniuj pojęcie "coraz powszechniejsze". To znaczy ile
    gospodarstw na 10000 ma zaainstalowane solary? Jedno? Dziesięć? Jaka
    to część rynku?
    Postaw się na miejscu księgowego korporacji, który ma się podpisać pod
    zwiększeniem kosztów produkcji miliona pralek o 5 euro na sztuce,
    czyli wydanie 5 milionów euro dla 0.1% rynku...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl