    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] zmywarka
    Date: Tue, 1 Dec 2009 10:58:28 +0100

    Użytkownik "Artur Stachura" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No i trzeba przestawić się raczej na jakiś duralex, bo klasyczne fajansy czy
    > porcelanę zmywarka masakruje (szybko ścierają się malowane wzorki).

    Nie prawda. Nie musi być duralex. Jest cała masa róznych zastaw porcelanowych
    które można zmywać w zmywarce. Na opakowaniu albo na odwrocie jest info o tym.
    Zeszłego roku kupiłem zastawę na sztuki dla 20 osób z Ćmielowa ze zdobieniami i
    jest przeznaczona do zmywarki.

    Jedynie co, to trzeba mieć trochę więcej naczyn i sztućców. Ja mam dwa zestawy
    sztućców oraz naczyń na kilka rodzin.

    > Co do stalowych sztućców, nie zauważyłem pogorszenia ich stanu; nie należy
    > tylko wkładać noży, które mają pozostać ostre :-)

    A to tak. Sztućce nalezy wkładać ostrozne oraz tak aby np. łyzki nie były
    posklejane ze sobą. Po paru myciach człowiek wie co i jak.

    > Biorąc pod uwagę oszczędność czasu - moim zdaniem warto.
    Bezcenne!