  • 151. Data: 2017-07-14 17:52:57
    Temat: Re: zarobki w elektronice
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > W dzisiejszym ustroju też jest to dyskusyjne...
    > Bo co to znaczy "dorobić się" i co to znaczy "uczciwy człowiek"?

    Jeżeli nie wiesz, co to znaczy "uczciwy człowiek", to najwyższa pora
    przestać czytać lewackie książki :)

    A "dorobić się" to oczywiście bardziej dyskusyjna kwestia - ale to jest
    po prostu złe sformułowanie. "Dorabianie się" to raczej kwestia
    gromadzenia jakiegoś majątku - a imo bardziej istotne jest po rostu
    realizowanie swoich ambicji. A te często tylko w jakimś procencie są
    finansowe.

    I z całą pewnością uczciwy człowiek może to robić.
    Bo to nie zależy od uczciwości tylko od zaradności, chęci, motywacji i
    determinacji.

  • 152. Data: 2017-07-14 19:37:29
    Temat: Re: [OT] zarobki w elektronice - cfelonka
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ależ cfelonkom nie ma końca - "oni/e strony o elektronice rozwijają się
    niewyobrażalnie, w porównaniu z moim gównem na którym nikt u błazna nic
    nie pisze!"

  • 153. Data: 2017-07-14 20:05:08
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Fri, 14 Jul 2017 17:25:37 +0200, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Chodziło mi o to, że skoro nawet kobieta

    Przeczytaj to co napisałeś.

    A potem jeszcze raz. I znowu. Aż zrozumiesz co napisałeś.

  • 154. Data: 2017-07-14 20:09:13
    Od: slawek <f...@f...com>

    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Skoro w twoim mniemanie "wszyscy są równi", mógłbym napisać, że
    masz
    > jakieś objawy bolszewizmu.

    Skoro na każdym francuskim komisariacie jest napis "liberte, egalite,
    fraternite" to Francuzi to bolszewicy?

  • 155. Data: 2017-07-14 20:21:48
    Od: slawek <f...@f...com>

    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Otóż - ja zatrudniam nie dlatego, że muszę. Ja to robię dlatego, że
    chcę
    > Ja mogę przestać zatrudniać. Powiedz - kto na tym straci bardziej ?

    Ty.

    Bo bez firmy i kapitału jesteś nikim. No, niezupełnie nikim: bez
    firmy jesteś "zombie", kolejnym leniem żyjącym z zasiłku.

    A i firma i kapitał nie zaistnieją bez pracowników.

    A twoi pracownicy? Przekwalifikują się na
    programistów-neurochirurgów, podkupi ich konkurencja, założą swoje
    firmy. Cokolwiek.

  • 156. Data: 2017-07-14 20:23:55
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Fri, 14 Jul 2017 15:20:15 +0200, Piotr
    Gałka<p...@c...pl> wrote:
    > Nigdy mi nie przyszło do głowy, że ze zdefiniowaniem "uczciwy
    człowiek"
    > może być jakiś problem.

    Ba!

  • 157. Data: 2017-07-14 20:25:23
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Fri, 14 Jul 2017 17:28:48 +0200, wół, wół roboczy, wół dojno
    roboczo obronny 'POPIS/EU<N...@g...pl> wrote:
    > też nikt tu nie ma na ten temat zdania?

    Mam.

  • 158. Data: 2017-07-14 20:47:40
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    i co nie strzelisz?

  • 159. Data: 2017-07-14 21:20:07
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    to ja sobie wystrzelę...

    liders dosłownie zgniótł totalnie frajers w odwirusowywaniu komputerów...

    ciekawe, ciekawe...

  • 160. Data: 2017-07-15 00:02:56
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2017-07-14 o 06:18, Pszemol pisze:
    > "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    To Ci się tylko tak wydaje. Ale żeby do tego dojść trzeba trochę wolnego
    czasu dla umysłu i takiego naprawdę uczciwego zastanowienia się nad
    motywacjami. Również swoimi. Takiego uczciwego aż do bólu. Nie szukania
    usprawiedliwienia dla siebie, tylko właśnie zastanowienia "co tak
    naprawdę mną kieruje?". Po co tyle pracuję? I nie chodzi o to, żeby
    ktokolwiek próbował odpowiadać publicznie. Chodzi tylko o to, żeby się
    samemu nad tym zastanowić. To nie szukanie wymówki, tylko pewna
    prowokacja do zastanowienia się.

    No właśnie - bądźmy poważni. Zastanówmy się "po co robimy cokolwiek?"
    I czytajmy uważnie.

    > Zgadzam się. Lenistwo nie jest receptą na sukces!

    A kto mówi że jest? Ja piszę o czymś zupełnie innym. Ale do tego trzeba
    się na chwilę zatrzymać i zastanowić. I uważnie czytać. Ja piszę o
    motywacji.

    Pozdrawiam

    DD