  • 51. Data: 2013-03-02 19:08:03
    Temat: Re: [OT] wyłączają kolejny serwer news
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-02 11:54, R2r pisze:

    > Hmm... cukiernice ze stołów w restauracjach też powinny zniknąć, bo
    > przecież żadnego wpływu nie ma z nich. A czasem nawet zdarzyć się może,
    > ze cukiernica się potłucze lub ktoś ją ukradnie. A i sam cukier też
    > kosztuje.
    > Skoro firma chwali się, ze ma jedno z największych datacenter w Polsce,
    > z najszybszymi łączami itd. itp. to wygospodarowanie miejsca na serwis
    > news nie powinno stanowić dla niej problemu. Tak właśnie jako ten cukier
    > dla osłody życia klientów, którzy kupują herbatę czy kawę, a czasem
    > nawet i cały obiad. ;-)

    Jak używać cukru będzie promil klientów, to zobaczymy jak się ostanie na
    stołach restauracyj.

    --
    Liwiusz

  • 52. Data: 2013-03-02 20:54:49
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-03-02 19:08, Liwiusz pisze:
    > Jak używać cukru będzie promil klientów, to zobaczymy jak się ostanie na
    > stołach restauracyj.

    Przypuszczam, że nawet wtedy będzie. Co najwyżej na życzenie. Ale będzie
    i nadal nieodpłatnie. Tak przypuszczam. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 53. Data: 2013-03-03 16:42:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** John Kołalsky pisze tak:

    > 20 użytkowników zgłasza się, że im nie działa. Lecisz na złamanie
    > karku by przywrócić działanie, dysk wymieniasz, odzyskujesz.

    Na pewno bym nie pyszczył na coś co dostaję za darmo. Jakbym zauważył
    że ktoś narzeka, dostałby w ucho ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 54. Data: 2013-03-04 19:06:56
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 01 Mar 2013 20:15:20 +0100, ZIWK <w...@o...pl> wrote:

    >Jak home ma userów w "rurze wydechowej", to i userzy będą mieli home w
    >tym samym miejscu - zabiorą zabawki i $ i pójdą do konkurencji...

    Ciekaw jestem jaki % użytkowników home.pl korzysta z serwera news.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 55. Data: 2013-03-05 21:20:14
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-02-28 15:18, Big Jack pisze:
    > 4 marca wyłączony zostanie serwer news.home.net.pl.

    No i wyłączyli... :-/
    5 marca.

  • 56. Data: 2013-03-05 23:36:47
    Od: "Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Big Jack"

    > Sam nie wiem czy jestem w lepszej, czy w gorszej sytuacji. Lata temu za
    > cenę trzyletniego abonamentu kupiłem dożywotnie konto pocztowe. Dzięki
    > temu miałem też dostęp do tego, IMHO, świetnego serwera news. Pewnie łajzy
    > doszli do wniosku, że nie będą utrzymywać serwera, który generuje im tylko
    > koszty. Chyba ze 3 lata temu podjęli już próbę wyłączenia go, ale chyba
    > dostali chór wujów, bo po jakimś czsie znowu go włączyli.

    Mam dokładnie tak samo. To o czym mówisz przed trzema laty to zabrali dostęp
    do grup z poziomu www , który jak dla mnie był fantastyczny.
    Też protestowałem ale chyba nie dostali takiego chóry wujów, bo przynajmnie
    mnie jako marnemu userowi zwykłego dożywotniego konta pocztowego odpisali,
    że to z powodu "nikłego zainteresowania". Łajzy; zastanawiam się nawet czy
    nie zamknąć tak starego konta :/

    pozdrawiam

    Dziobak; no niby nowy ;)

  • 57. Data: 2013-03-06 22:46:35
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    il.me
    *Dziobak* napisał(-a):

    > Mam dokładnie tak samo. To o czym mówisz przed trzema laty to zabrali
    > dostęp do grup z poziomu www , który jak dla mnie był fantastyczny.

    Ale ja nigdy z news nie korzystałem przez www. Wtedy nie działały z
    poziomu czytników.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 58. Data: 2013-03-07 10:04:39
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 06.03.2013 o 22:46 Big Jack <a...@b...zz> pisze:

    > Wtedy nie działały z poziomu czytników.

    Była kilkudniowa przerwa w działaniu ale nie było chyba żadnych
    komunikatów o wyłączeniu. Jak zgłosiłem awarię to mi po prostu później
    odpisali, że naprawione.

    --
    SW3
    ----

  • 59. Data: 2013-03-08 08:08:54
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    eit.linksys
    *SW3* napisał(-a):

    > Była kilkudniowa przerwa w działaniu ale nie było chyba żadnych
    > komunikatów o wyłączeniu. Jak zgłosiłem awarię to mi po prostu później
    > odpisali, że naprawione.

    No to mieliśmy do czynienia z mataczeniem. Też zgłaszałem. To
    dowiedziałem się, że został wyłączony, bo zakończyli jego działanie.
    Czyli sytuacja identyczna jak teraz, tylko faktycznie nie było
    uprzedzenia o tym. I byłem wtedy przekonany, że ponowne włączenie to
    dlatego, że dostali chór wujów.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675