  • Data: 2013-03-01 23:27:55
    Temat: Re: [OT] wyłączają kolejny serwer news
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl>

    > gazeta praca

    Sam widzisz

    > Ale mnie o starych wyjadaczy chodzi. Napływ nowych jest mi obojetny.

    Nie może Ci być obojętny bo ci nowi znajdują inne sposoby korzystania z
    internetu których Ty też będziesz musiał używać w poszukiwaniu ich artykułów
    a że tych nowych masa jest to w końcu przestanie dla Ciebie mieć sens
    korzystanie z tego i ... będzie powód do wyłączenia kolejnego serwera i ...
    nowym pozostaną tylko alternatywy.

    > W razie postępów choroby ogólnego wyłączenia polskich serwerów mogę
    > pisać nawet na alt.test. Nie musi to się nazywać pl.misc.samochody.

    Dla chętnych zawsze znajdzie się jakiś serwer, ale wkrótce może zabraknąć na
    nim artykułów.