  • Data: 2013-03-01 15:42:47
    Temat: Re: [OT] wyłączają kolejny serwer news
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm>

    > Użytkownicy w opłatach za dostęp do internetu składają się na
    > funkcjonowanie usług swojego dostawcy. Na płacenie bezpośrednie nie
    > liczyłbym.

    Dla mnie na przykład korzystanie z serwera dostawcy nie jest zbyt wygodne.
    Teraz komputer to już nie jest duże pudło stojące w jednym miejscu i
    podpięte całe życie do tej samej sieci. Wolę mieć na konkretnym serwerze
    konto, na które mogę się zalogować z dowolnego miejsca. Dlatego ceniłem
    sobie serwer news w home.
    --
    To Ty potrzebujesz forum