  • Data: 2012-05-21 08:25:38
    Temat: Re: [OT, weekendowo] "przydasie"
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PeJot wrote:
    (ciap)

    > Miało być OT no i jest :>
    >
    > OIDP koronka 22 i 34 w tym standardzie gdzieś mi tam zalega w
    > przydasiach.

    Moze sie dogadamy, juz na priv.

    >Koronki 42 czasem bywają na A., z tym że trzeba nieco
    > rozpiłować otwory mocujące( w STX stosowano nietypowy standard BCD ).
    > A w ogóle myśl raczej o wymianie korb i osi, np. na współczesną Acerę
    > + wkład 116-118 mm, wyjdzie taniej.

    Wkład już tam jest (podarowany przez kogoś z p.r.r)
    Rowerem posługuje się mój lżejszy syn, niezbyt intensywnie, wymiana koronek
    załatwiłaby
    sprawę do czasu wyłączenia roweru z eksploatacji (jeszcze jeden sezon i
    pewnie wyrośnie ;-)

    >Nie będziesz się martwić o
    > koronki, bo te leżą po sklepach i nie zanosi się żeby Shimano
    > wymyśliło jakiś nowy standard.

    BTW wszystkie moje rowery to "feniksy" uratowane od przetopienia ;-)

    --
    Włodek