  • 11. Data: 2010-08-31 16:18:41
    Temat: Re: [OT] w laptopie: SSD czy HD?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-31 14:03, Użytkownik deepblue napisał:

    > Nie bądź leniwy - Use Google, Luke ;)

    Nie bądź leniwy, napisz jeśli coś tam faktycznie jest w tym
    temacie.

    > Którą wersję prawdy? :)
    > Sam chyba wiesz, że taki rodzaj odpowiedzi nic nie wnosi do tematu,
    > nikogo nie przekona ani nie uświadomi, co najwyżej sprowokuje do równie
    > agresywnej odpowiedzi. Wiec po co pisać w taki sposób?

    Jak to nie wnosi, zainteresowany będzie wiedział że "szybszego dostępu"
    nie oznacza "wielokrotnie większa szybkość", no chyba że rozumek
    to ma taki jak ty.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-08-31 21:31:16
    Temat: Re: w laptopie: SSD czy HD?
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-08-31 14:34, Chopin pisze:

    > Inną zaletą wartą uwagi jest odporność takiego dysku na wstrząsy.
    > Przydatne jeżeli ktoś lubi używać lapka w podróży.

    I to jest chyba ich najwieksza zaleta.
    Od 1,5 roku użytkuje ThinkPada x300 z dyskiem SSD 64GB
    Stoi na nim Vista. Problem jest taki, ze sama Vista zajmuje 20GB :)
    Troche dokumentów i dysk zapchany.
    Po przekroczeniu granicy 70% zajętości dysk wyraźnie zwolnił.
    Defragmentowanie nic nie daje...

    Ale i tak jestem zachwycony. Wlaczonego laptopa bez najmniejszego stresu
    nosze, stawiam na boku, pod kątem i jak mi wygodnie...

    --
    RudeBoy Selecta
    ASUS P5W DH Deluxe + Core2Duo E6750 @2,88GHz + 4GB RAM OCZ

  • 13. Data: 2010-08-31 21:33:40
    Od: "deepblue" <d...@w...pl>

    RadoslawF napisał/a

    > Nie bądź leniwy, napisz jeśli coś tam faktycznie jest w tym
    > temacie.

    Widząc poniżej w jaki sposób dyskutujesz nie chce mi się na ciebie marnować
    czasu.

    > Jak to nie wnosi, zainteresowany będzie wiedział że "szybszego
    > dostępu" nie oznacza "wielokrotnie większa szybkość", no chyba że
    > rozumek to ma taki jak ty.

    Heh, brak argumentów i jak zwykle zaczynają się wycieczki osobiste...
    EOT
    --
    deepblue

  • 14. Data: 2010-08-31 22:22:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-31 23:33, Użytkownik deepblue napisał:

    > Widząc poniżej w jaki sposób dyskutujesz nie chce mi się na ciebie
    > marnować czasu.

    Gdyby t i była prawda nie odpisywał bym na twoje posty.

    > Heh, brak argumentów i jak zwykle zaczynają się wycieczki osobiste...

    Tobie brak argumentów pozwolił na wycieczką osobistą odrobinę
    wcześniej, tylko bidaku jakoś tego nie dostrzegłeś.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2010-08-31 23:27:20
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-01 00:22, RadoslawF pisze:

    > Tobie brak argumentów pozwolił na wycieczką osobistą odrobinę
    > wcześniej, tylko bidaku jakoś tego nie dostrzegłeś.

    Ciekawa jestem który z was większy bidak. Pewnie ty.

    --
    animka

  • 16. Data: 2010-09-01 01:14:01
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <news@SPAM_BLOKmwds.pl> napisał w wiadomości
    .
    > Po przekroczeniu granicy 70% zajętości dysk wyraźnie zwolnił.
    > Defragmentowanie nic nie daje...

    Defragmentowałeś SSD? Jestem pod wrażeniem. Ignorancji.

  • 17. Data: 2010-09-01 06:01:12
    Od: yendy <y...@g...com>

    On 31 Sie, 12:58, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Nic się nie zmieniło, ludzie dalej są idiotami nie rozumiejącymi
    > tego co czytają. Ja pisałem "szybszego dostępu" ty zrozumiałeś
    > "wielokrotnie większa szybkość".

    To skoro tak precyzyjnie traktujesz słowa to powinieneś napisać ZEROWY
    czas dostępu (a nie "szybszy").

    Co nam w praktyce daje zerowy czas dostępu? Czy np. po pół roku
    używania stwierdzimy, że było warto sobie zawracać głowę tym SSD?

  • 18. Data: 2010-09-01 06:10:59
    Od: yendy <y...@g...com>

    On 31 Sie, 23:31, RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl> wrote:
    > Po przekroczeniu granicy 70% zajętości dysk wyraźnie zwolnił.

    I to jest właśnie to czego się obawiam. Jak bardzo zwolnił? Czy nie
    mógłbyś zrobić jakiś benchmark?
    A i jeszcze... jaki to dysk konkretnie?

    > Ale i tak jestem zachwycony. Wlaczonego laptopa bez najmniejszego stresu
    > nosze, stawiam na boku, pod kątem i jak mi wygodnie...

    Hmm... a czy z normalnym nowoczesnym HDD tak nie można?

  • 19. Data: 2010-09-01 06:18:46
    Od: yendy <y...@g...com>

    On 31 Sie, 14:34, Chopin <m...@p...pl> wrote:
    > Jeżeli pracujesz dużo na baterii to warto.

    Przynajmniej ze specyfikacji nie zauważyłem żeby SSD pobierały mniej
    prądu niż HDD.
    Tak samo ponoć się również grzeją.
    ("sama" elektronika też się może nieźle rozgrzać - przyłóż palec do
    jakiegoś czipsetu... zresztą po co to całe chłodzenie CPU...)

    Natomiast argument nie do zbicia to, że SSD są idealnie ciche! (ale
    tego nie zauważysz dopóki inne elementy lapka nie będą równie
    bezgłośnie - a to wcale nie takie łatwe do osiągnięcia kiedy wiatraki
    w niektórych modelach potrafią narobić niezłej zadymy!)

  • 20. Data: 2010-09-01 10:06:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-09-01 01:27, Użytkownik animka napisał:

    > Ciekawa jestem który z was większy bidak. Pewnie ty.

    Animka skarbie na poważne tematy nikt nie chce z tobą rozmawiać,
    taki co chce dostaje zaraz ostrzeżenie kim jesteś i już nie chce,
    to teraz będziesz się podpinać pod takie wątki ?