  • Data: 2016-04-04 12:39:23
    Temat: Re: (OT) taśma led 12dc na 230ac
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:570229c6$0$687$65785112@news.neostrada.pl...

    > Piękny powód do niewypłacenia odszkodowania ;-)

    Pomińmy sprawy formalne. Zakładam, że jestem w stanie zabezpieczyć się
    technicznie, a ubezpieczalnią pomartwię sie później, tylko ostatnio mi
    niezbyt idzie myślenie o niuansach. Wiem, że ubezpieczalnia, jak stwierdzi,
    ze coś było nie-halo, to może płakać, gdy będzie płacić. Jeśli mam zginąć,
    to chciałbym się chociaż nastawić, czy moja domorosła lampka spali mnie,
    zaczadzi, czy rozstrzela wybuchniętymi diodami...? Trochę, jak ulica
    jednokierunkowa - pieszy chociaż wie, z której strony go przejadą :) Czy
    jeszcze coś? Bo w moich Polux-ach, to diodki po prostu się palą, wyszarpuję,
    mostkuję dziurę po diodzie i lampka świeci dalej. Dymu i ognia nie czuć,
    jedynie ostrzegawczo miga, zanim padnie :) Chcę te Poluxy wypalić do
    ostatniej diody, a wtedy wystarzone elementy gdzieś powstawiam :)

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.