  • 31. Data: 2012-07-23 16:50:29
    Temat: Re: Zapytanie
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-07-23, identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> wrote:
    > wątpie, żeby mu to pomogło bardziej niż zapisanie się do PO...

    Ty też jesteś cieżkim przypadkiem, ale w ogóle o programowaniu
    nie piszesz, więc nie umiem Ci pomóc :)

    pozdrawiam,
    PK

  • 32. Data: 2012-07-23 16:55:45
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > nie piszesz, więc nie umiem Ci pomóc :)

    trzymam za słowo, szykuje się bomba... mam nadzieję, że grupowicze się
    przyłączą - już wkrótce...

  • 33. Data: 2012-07-23 17:02:24
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Monday, July 23, 2012 3:55:45 PM UTC+1, identyfikator: 20040501 wrote:
    > &gt; nie piszesz, więc nie umiem Ci pomóc :)
    >
    > trzymam za słowo, szykuje się bomba... mam nadzieję, że grupowicze się
    > przyłączą - już wkrótce...

    Chcesz zrobic masakre w kinie?

    RW

  • 34. Data: 2012-07-23 17:23:11
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Chcesz zrobic masakre w kinie?

    mnie interesuje tylko bruksela, jakimiś pierdołami to ja się nie zajmuję...

  • 35. Data: 2012-07-23 17:57:26
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Monday, July 23, 2012 4:23:11 PM UTC+1, identyfikator: 20040501 wrote:
    > Chcesz zrobic masakre w kinie?
    >
    > mnie interesuje tylko bruksela, jakimi� pierdo�ami to ja si� nie zajmuj�...

    W kinie w Brukseli?

    RW

  • 36. Data: 2012-07-23 19:21:13
    Temat: [OT] system kształcenia [BYŁO: zapytanie]
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com>

    Dnia Mon, 23 Jul 2012 14:36:28 +0000, PK napisal:
    [...]
    > - nie traktuj pracodawcy jak nauczyciela, a rekrutacji jak klasówki lub
    > pracy domowej.

    Trochę OT, ale takie traktowanie sprawdzianu to skutek wychowania polskich
    uczelni. Na innych uczelniach bywa, że ma się jedno podejście i bez
    implantów usznych nie da się ściągać, z nimi też ciężko. One shot.

    Żeby ktoś nie kwiczał, że to bezlitosne czy w jakiś inny sposób złe,
    na polskich uczelniach czasami kompensuje się sprawę trudnością
    nieadekwatną do tematu. Że niby mamy aż taki poziom.

    Edek

  • 37. Data: 2012-07-23 19:24:01
    Temat: Re: [OT] system kształcenia [BYŁO: zapytanie]
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Monday, July 23, 2012 6:21:13 PM UTC+1, Edek Pienkowski wrote:
> [...]
    > na polskich uczelniach czasami kompensuje się sprawę trudnością
    > nieadekwatną do tematu. Że niby mamy aż taki poziom.

    Traktowanie rekrutacji na zasadzie "zloze papiery i zobacze co bedzie, przynajmniej
    sie oswoje z Rynkiem Pracy i rozmowami kwalifikacyjnymi" ma jakis sens dla
    absolwenta, ale trzeba traktowac te rozmowy i testy powaznie, bo inaczej czlowiek sie
    osmiesza. Wbrew temu co sie czasami ludziom wydaje, firmy potrafia zapamietac
    czlowieka i potem po 2-3 latach odrzucic jego podanie bo "raz juz z nami rozmawial i
    wszyscy uznali, ze to idiota".

    RW

  • 38. Data: 2012-07-23 20:21:54
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> wrote:

    > mnie interesuje tylko bruksela, jakimiś pierdołami to ja się nie zajmuję...

    Zdajesz sobie sprawę z tego, że za takie deklaracje możesz iść do pierdla?

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 39. Data: 2012-07-23 21:37:07
    Od: n...@m...invalid

    W dniu 23.07.2012 r. 20:21, Adam Wysocki pisze:

    > Zdajesz sobie sprawę z tego, że za takie deklaracje możesz iść do pierdla?

    Mam wrażenie, że karmiący dryfuje w stronę karmionego. Kogo Ty
    próbujesz postraszyć.

    Kogoś, kto w publicznym Internecie wypisuje takie rzeczy, nie interesuje
    tak naprawdę ani Bruksela, ani sława Jokera, tylko atencja innych.

    PS Identyfikator, a`propos, ta data w twoim identyfikatorze to czysty
    przypadek czy autoironia?

  • 40. Data: 2012-07-23 21:41:01
    Od: n...@m...invalid