  • 121. Data: 2012-07-26 12:06:38
    Temat: Re: Wam wszytskim odbilo z tym Lispem :)
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

  • 122. Data: 2012-07-26 12:06:42
    Temat: Re: [OT] system kształcenia [BYŁO: zapytanie]
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik " firr ;-)" <f...@N...gazeta.pl> napisał:

    > kwestia czy faktycznie nie lepiej bym zrobil poswiecajac swoj czas
    > jakims madrzejszym zajeciom niz tutaj :O

    Mogę sie z Toba zgodzic z pelnym przekonaniem i tym samym rozwiac
    Twoje jeszcze wciaz obecne pewne watpliwosci.

    AK

  • 123. Data: 2012-07-26 12:08:11
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Thursday, July 26, 2012 10:56:39 AM UTC+1, AK wrote:
    > Użytkownik &quot;Andrzej Jarzabek&quot; &lt;a...@g...com&gt; napisał:
    >
    > &gt;&gt; Czyli jednak Lisp. Wiec do kosza z nim.
    >
    > &gt; Z przekonaniami religijnymi nie dyskutuję.
    >
    > Wlasnie z powodu przekonania religijnego, ze &quot;Lisp jest super&quot;

    To jest prawda, ze Lisp ma szczegolnie duzo fanatycznych zwolennikow.

    > (choc rzeczywistosc temu przeczy)

    A jest jakis jezyk, ktory JEST "super"?

    > proponuję wyrzycic ten jezyk do kosza.

    Eee, to zbyt radykalne. Po prostu po nauczeniu sie Lisp nalezy tez poznac inny.

    RW

  • 124. Data: 2012-07-26 12:12:28
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Thursday, 26 July 2012 09:20:58 UTC+1, Edek Pienkowski wrote:
    > nie potrzeba znać jakiejkolwiek matematyki, żeby uczyć się programowania.

    Nie piszę o tym, co trzeba żeby się uczyć programowania, tylko co trzeba,
    żeby się uczyć programowania z wykładów do kursu np. na MIT. Nawet przy
    wstępnym kursie MIT 6.00 (wprowadzenie do informatyki i programowania, przy
    użyciu Pythona) jest napisane, że wymagana jest dobra znajomość matematyki
    na poziomie szkoły średniej.

  • 125. Data: 2012-07-26 12:14:47
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik " firr ;-)" <f...@N...gazeta.pl> napisał:

    > kwestia wątpliwą jest słowo 'naszego' ;-) bo o ile ktos umialby napisac
    > cos z sensem na temat to moglbym ew tez popisac na temat,

    Dobrze fir. Cos z twej ulubionej dziedziny (czyli assyflera):

    Jakie widzisz mozliwosc optymalizacji standardowej
    "ramy" precedury w C w x86.

    Czyli czym zastapic "slynne":

    push bp
    mov bp, sp
    mov ax, [bp+2]
    mov cx, [bp+4]

    pop bp
    ret

    aby bylo szybciej i/lub krocej i/lub lepiej

    PS: Prosze o wersje dla 286, 386sx i 386

    AK

  • 126. Data: 2012-07-26 12:15:41
    Od: " firr" <f...@N...gazeta.pl>

    AK <n...@n...com> napisał(a):

    > Mogę sie z Toba zgodzic z pelnym przekonaniem i tym samym rozwiac
    > Twoje jeszcze wciaz obecne pewne watpliwosci.

    "tym samym" jest watpliwe ;-) bo "twoje przekonanie" to za malo
    by rozwiac moje watpliwosci, (bo mimo wszystko moje wlasne pisanie
    postow tutaj pomoglo mi swego czasy skupic sie na paru ciekawych
    tematach) - (ale jak na dzis (w zwiazku z rozmaitymi czynnikami) nie
    mowie nie :( )

  • 127. Data: 2012-07-26 12:19:38
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Roman W" <b...@g...pl> napisał:

    > A jest jakis jezyk, ktory JEST "super"?

    Nie ma (oczywiscie Python wykluczam (C) Brunner).

    > Eee, to zbyt radykalne. Po prostu po nauczeniu sie Lisp nalezy tez poznac inny.

    Dokladnie ! (ale dopiero po zamanie 'po' na 'przed').

    PS: Nalezy tez _wpierw_ poznac (chocby z grubsza) historie zbrodni w Katyniu,
    zanim sie o nim zacznie wypowiadac.

    AK

  • 128. Data: 2012-07-26 12:22:30
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Andrzej Jarzabek" <a...@g...com> napisał:

    > że wymagana jest dobra znajomość matematyki na poziomie szkoły średniej.

    Wszystko zalezy..
    Wszystko zalezy jaka jest/byla ta szkola srednia.
    Ja w szkole sredniej mialem rownania rozniczkowe (choc na innym przedmiocie niz
    matematyka).

    AK

  • 129. Data: 2012-07-26 12:23:29
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Thursday, 26 July 2012 10:56:39 UTC+1, AK wrote:

    > Wlasnie z powodu przekonania religijnego, ze "Lisp jest super"
    > (choc rzeczywistosc temu przeczy) proponuję wyrzycic ten jezyk do kosza.
    > Zwlaszcza poczatkujacym

    W tym momencie wykraczasz już poza zwykłą religijność i wchodzisz w obszar
    fundamentalizmu.

    Są na przykład religie, które nakazują się myć. Mogę ich nie wyznawać, mogę ich nawet
    nie lubić, ale czy to znczy, że mam chodzić brudny?

  • 130. Data: 2012-07-26 12:25:28
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik " firr" <f...@N...gazeta.pl> napisał:

    > bo "twoje przekonanie" to za malo by rozwiac moje watpliwosci

    Liczę na pomoc innych użytkowników.
    Ku obopólnemu dobru :)

    AK