  • Data: 2012-07-25 21:56:30
    Temat: Re: [OT] system kształcenia [BYŁO: zapytanie]
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25/07/2012 20:24, Edek Pienkowski wrote:

    > Mam na ścianie regał, nowy model IKEA, nie było ich w latach 90tych.
    > Ma miejsce na jakieś 1000*1000*1000 tytułów i nazywa się Google.

    Sorki, ale nie kumam o co ci chodzi. Próbowałem wpisać w google, ale na
    pierwszej stronie z wynikami nie było nic sensownego. Możesz wyjaśnić
    tak po ludzku, jaki jest związek tego, z tym, co napisałeś wcześniej?

    > Mam zupełnie gdzieś czy z tej czy innej książki. Cenię Twoje oczytanie,
    > ale Landau nie jechał na popularnonaukowych książkach z fizyki. Czy od
    > nich zaczynał tego nie wiem, ale wtedy mógł nie mieć dzisiejszych opcji.

    Nie wiem o co chodzi z tym Landauem, ale wydaje mi się, że na pewnym
    etapie swojego życia nawet Albert Einstein uczył się fizyki ze szkolnego
    podręcznika.

    Co do Wirtha i tego, co podlinkowałem, to nie są to żadne książki
    popularnonaukowe, więc znowu nie wiem, o co chodzi.