  • 1. Data: 2015-07-16 18:37:54
    Temat: [OT] studia
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak zapytam badawczo, istnieją jakieś kursy programowania? jakieś studia
    zaoczne? coś co daje papierek i trochę nauczy? przerabiał Ktoś temat
    przekwalifikowania się z szambonurka pływającego po europejskim ścieku
    na programistę?

  • 2. Data: 2015-07-16 19:46:48
    Temat: Re: [OT] studia
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Thu, 16 Jul 2015 18:37:54 +0200, platformowe głupki wrote:

> [...]
    > zaoczne? coś co daje papierek i trochę nauczy? przerabiał Ktoś temat
    > przekwalifikowania się z szambonurka pływającego po europejskim ścieku

    Każda politechnika, ale ...z szambonurka może się nie udać.

    --
    howgh
    szemrany

  • 3. Data: 2015-07-16 22:48:12
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-07-16 o 19:46, szemrany pisze:

    > Każda politechnika, ale ...z szambonurka może się nie udać.

    No i tam nie dają papierka za wrzucanie szamba politycznego na grupy
    dyskusyjne. Nie ma szans, tam trzeba się uczyć...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2015-07-17 07:34:24
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-16 18:37, platformowe głupki pisze:
> [...]
    > zaoczne? coś co daje papierek i trochę nauczy? przerabiał Ktoś temat
    > przekwalifikowania się z szambonurka pływającego po europejskim ścieku

    Programować i tak musisz nauczyć się sam - studia tylko mogą pomóc. Przy
    zatrudnianiu w wielu firmach wykształcenie nie ma znaczenia - trzeba
    wykazać się umiejętnościami i najlepiej jakimś portfolio.

    Tu kilka porad jak zacząć:
    http://kaczus.ppa.pl/art/poczatkujacyprogramista,23.
    html

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl

  • 5. Data: 2015-07-17 18:57:17
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    politechnika po/eu odpada, już raz się skusiłem i widać co wyszło...

  • 6. Data: 2015-07-17 18:58:05
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jakie można sobie zrobić papierki? poza słusznymi po/eu oczywiście...

  • 7. Data: 2015-07-18 08:04:06
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    > jakie można sobie zrobić papierki? poza słusznymi po/eu oczywiście...

    Kiedyś na bazarze w Gliwicach sprzedawali (dawna nazwa - Balcerek).

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 8. Data: 2015-07-18 11:10:28
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu piątek, 17 lipca 2015 18:57:20 UTC+2 użytkownik platformowe głupki napisał:
    > politechnika po/eu odpada, już raz się skusiłem i widać co wyszło...

    programista jest byc dosyc ciezko we wspolczesnym swiecie..

    zostac nawet jako tako ogarnietym programista jest mz o wiele (kilkukrotnie) trudniej
    niz skonczyc studia..

    paradoksalnie mni obecnie wydaje sie ze by nauczyc sie programiwania dobrymi drogami
    nie
    są ani studia, ani praca, ani uczenie sie samemu... żadna z tych dróg nie jest dobra

    jesli chcesz sie utrzymac to moze proponuje naprawianie kompow? chyba nie ma nic
    prostszego na swiecie niz naprawianie kompów

  • 9. Data: 2015-07-18 14:01:31
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > jesli chcesz sie utrzymac to moze proponuje naprawianie kompow? chyba nie ma nic
    prostszego na swiecie niz naprawianie kompów

    tak... czytałeś mój problem z nagrywarkami?

  • 10. Data: 2015-07-18 14:22:56
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu sobota, 18 lipca 2015 14:01:35 UTC+2 użytkownik platformowe głupki napisał:
    prostszego na swiecie niz naprawianie kompów

    > tak... czytałeś mój problem z nagrywarkami?

    mnie kojarze.. ale moge powiedziec ze mz naprawianie kompow to wyjatkowo latwe
    zajecie.. ( w kontrascie z programowaniem
    ;-C albo chocby z naprawa samochodow czy elektronika typu 'lutownica' )
    Programowanie to z kolei wielka gora
    abstraktu przez która ciezko sie przebić
    (trzeba miec by tak z potrojny tytul profesora i z 7 doktoratów (moga byc
    nieformalne)
    inaczej nie podchodz ;< )