    From: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.film
    Subject: Re: [OT] smartfony w kinie [cross]
    Date: Sun, 15 Sep 2013 02:20:02 +0200

    Dnia 15.09.2013, o godzinie 00.20.27, na pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.film,
    rs napisał(a):

    > pokazałem ci jak to można automatycznie załatwić, żeby zaspokoić twoją
    > bezsensowna zachciankę z automatem, bo to tak trudno dziabnąć w ekran
    > trzy razy, tym bardziej, i sam to przyznajesz, przypominają ci o tym z
    > ekranu przed filmem. no ale to tez straszny wysiłek znowu umysłowy
    > przecież jest. wiec bez automatu się tego nie da obejść. dla ciebie
    > przecież i tak źle, i tak niedobrze.

    rs, weź sobie jaj nie rób. Zobacz co na początku napisałeś.
    Moja odpowiedź jest taka, że do takiej rzeczy trzeba włączyć myślenie. I
    tyle. Użycie odpowiedniej aplikacji (a akurat takiej, która prawidłowo
    zadziała nie ma) wymaga jeszcze większego wysiłku niż włączenie tego
    ręcznie. I tego chcesz od tych, którzy Cię wkurzają używaniem komórek w
    czasie seansu? Myślenia? Udowadniasz, że da się coś zrobić, używając
    jeszcze większej ilości szarych komórek, ale zapominasz, że to dla ludzie,
    który ich używają znacznie mniej. Co Ty chcesz udowodnić?

    > zdanie naczelne? hmmm. nie. nie. wcale nie pytam. nic nie mowie.

    Zadanie. Nie zdanie. Choć może walnęła Ci się literówka.

    > taki mój kaprys. masz coś przeciwko? spieszę więc donieść, że nie mam
    > zamiaru z niego rezygnować.

    A ja o tym przypominać. :P

    > i twoja imaginacje, ze to musi być automat.

    Imaginacje? Zobacz co robisz z tym co ktoś do Ciebie pisze. Nie pisałem, że
    musi być automat. Napisałem, że TO NIE AUTOMAT (na co spiąłeś się i
    "spieszłeś donieść").

    > chciałeś automatu. masz. coś
    > za coś. spieszę donieść, ze takie właśnie jest życie.

    Życie jest takie w Twojej rzeczywistości. :P

    > nawet już nie dopytuję jakiej sprawy nie załatwią i co znaczy
    > "całkowicie" w tym kontekście.

    Całkowicie czyli włączą tryb inwersji kolorów w sali kinowej. Nie zrobią
    tego - włączą go o wiele wcześniej - w zasięgu GPSu (czyli już poza salą
    kinową), albo w zasięgu stacji (czyli też poza salą kinową). Dla
    używającego trybu inwersji to żadne załatwienie sprawy.

    > mówiłeś, ze to nie automat to ci pokazałem, ze może być, no ale to dla
    > ciebie za mało, bo bateryjka zasłabnie.

    Się skupiasz na sprawie pobocznej. Proponujesz programy, które w zamian za
    zużycie pamięci i baterii dadzą niedobrze działający automat.

    > nic nie poradzę. podejrzewam, że
    > będziesz się tak czepiał już w każdej rozmowie, bo może lubisz się
    > "żreć"? nie wiem.

    Ależ lubię. Jesteś moim ulubionym "pożywieniem" ostatni. Dlaczego? Bo się
    czepiasz. :P

    > jakich mocnych? jak mnie coś wkurwia, to mówię, że mnie wkurwia, bez
    > baletów z polityczną poprawnością w postaci braku jednej literki, no bo
    > cały napisany wyraz, przecież przewróci server newsowy do góry nogami.

    Hipokryta. Bo jak ja użyję mocniejszego słowa to od razu oznacza to wielkie
    zdenerwowanie. LOL. :P

    > ale to ja. jednak wyżej pisałem o jakiś tam niezidentyfikowanych
    > _sąsiadach_, których textowanie podczas seansu może nawet zajebiście
    > wkurwiać, wiec powinieneś raczej docenić mój eufemizm, a nie go
    > krytykować.

    To akurat nie eufemizm, ale wulgaryzm. I oczywiście doceniam wulgaryzm, a
    aluzja była do hipokryzji.

    > ja wkurwiać kogoś?

    Oj nikogoś. Po prostu wku.wiać. :P

    > chyba już ci się znowu coś wykoleiło. a czepialscy,
    > szczególnie ci, ot tak dla zasady, mnie faktycznie, zajebisice
    > wkurwiaja. <rs>

    Niemożebyć!

    --
    Pozdrawiam,