  • Data: 2013-09-14 20:54:01
    Temat: Re: [OT] smartfony w kinie [cross]
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14.09.2013, o godzinie 18.20.32, na pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.film,
    rs napisał(a):

> [...]
    >>> http://www.wired.com/gadgetlab/2013/09/invert-iphone
    -display/?mbid=social11832964
    > co nie jest automatem i

    Tryb inwersji.

    > gdzie trzeba pomyśleć?

    Że jest się w kinie i że należy to włączyć.

    > jak dla mnie ta sytuacja
    > jest bardzo prosta. <rs>

    Jak dla mnie też. A przecież można telefon wyłączyć.
    W sumie ja nie mam takiego problemu, bo cały temat i najważniejsze
    aplikacji mam "na czarno".

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*