  • 71. Data: 2012-02-27 17:18:05
    Temat: Re: [OT; rant] Re: ukrywanie daty pierwszego uruchomienia - czego szukać?
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Mon, 27 Feb 2012 17:32:32 +0100, Jacek <a...@o...pl> wrote:

    >Wybacz. Nie dogadamy się, więc nie ma o czym mówić.

    Pewnie. Powinno byc darmo

    A.L.

  • 72. Data: 2012-02-27 17:39:53
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <N...@s...pl>

    W dniu 27.02.2012 18:11, Jacek pisze:
    > Niech będzie Pochwa... lony.
    > Inaczej z Toba nie potrafię rozmawiać.

    Zauważyłem, że masz dość ograniczone możliwości.

    > I nie pisz proszę więcej.

    Przykro mi, ale twoja prośba zostanie oddalona.

  • 73. Data: 2012-02-27 17:42:45
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <N...@s...pl>

    W dniu 27.02.2012 18:04, Jacek pisze:
    > Stanowczo mam.

    A dodam se jeszcze -- zanim zaczniesz mieć, przedstaw się Panie Anonim i
    pochwal swoim wykształceniem, wykonywanym zawodem itp. Bo dość to
    szczeniackie ukrywać się za samym imieniem, a krytykować innych za ich
    (w dodatku fałszywie rozpoznane) miejsce pracy i wykształcenie.

  • 74. Data: 2012-02-27 17:59:20
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 27 Feb 2012 08:14:23 -0800 (PST), Roman W napisał(a):

    > Nie chodzi o zamoznosc, tylko mentalnosc.
    >
    > RW

    Moja mentaloność jest taka, że TC nie jest warty 160zł.
    Tak samo, jak 1800 za licencję na TeamViewer.

  • 75. Data: 2012-02-27 18:00:50
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 27 Feb 2012 11:18:05 -0600, A.L. napisał(a):

    > Pewnie. Powinno byc darmo
    >
    > A.L.

    Umiesz czytać watek od początku do końca?
    Jeżeli umiesz, to napisałem, że TC powinien oscylować około $10.

  • 76. Data: 2012-02-27 18:08:11
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 27 Feb 2012 11:16:20 -0600, A.L. napisał(a):

    > Wedlug mnie, hydraulik powinien brac najwyzej 10% tego co bierze, a
    > mechanik samochodowy znacznie mniej

    > No wlasnie. Jak sie sprzedaje 2 sztuki rocznie, to zarabia sie na
    > wartosci a nie na ilosci.
    >
    > Jakas dziwna mentalnosc panuje wsrod "internautow" co wyszlo przy
    > okazji ACTA: jest OK jezeli szewc mowi ile mam zaplacic za naprawe
    > butow, jest nie OK jezeli tworca programu czy muzyki mowi ile tzreba
    > zaplacic za jego tworczosc. Bo przeciez programy, muzyka itede to
    > dobra NASZE, WSPOLNE. DARMOWE
    >
    > A.L.

    Dobrze napisałeś.
    'Jak się sprzedaje 2 sztuki rocznie'.

    Jak się raz napisze przez miesiąc program do użytku domowego 'budżet
    domowy', to można żadać od każdej kopii $1000?
    Też powiesz, że jak ktoś zapłaci tyle za towar, to jest git?
    No penie, że tak. Ale trzeba być głupim, żeby płacić za takie coś tyle
    pieniędzy...

  • 77. Data: 2012-02-27 18:11:57
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 27.02.2012 18:59, Jacek pisze:
    > Moja mentaloność jest taka, że TC nie jest warty 160zł.

    Więc go nie kupujesz i już. Obowiązku nabywania nie ma.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 78. Data: 2012-02-27 18:13:40
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 27 Feb 2012 19:11:57 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Więc go nie kupujesz i już. Obowiązku nabywania nie ma.

    Tak jak na szczęście nie ma obowiązku modlenia się.

  • 79. Data: 2012-02-27 18:23:50
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 27 Feb 2012 19:00:50 +0100, Jacek napisał(a):

    > Umiesz czytać watek od początku do końca?
    > Jeżeli umiesz, to napisałem, że TC powinien oscylować około $10.

    Wystarczy 1 000 000 licencji i masz $10 000 000, mało jak na 3 miesiące,
    czy nawet rok pracy?

  • 80. Data: 2012-02-27 18:47:42
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Mon, 27 Feb 2012 19:23:50 +0100, Jacek <a...@o...pl> wrote:

    >Wystarczy 1 000 000 licencji i masz $10 000 000, mało jak na 3 miesiące,
    >czy nawet rok pracy?

    Zartujesz czy powaznie? Milion licencji na co?... W ciagu 3
    miesiecy?... Na jakis tool dla hobbystow?...

    A poz atym, co autorowi programu w kieszen zagladasz? Idz do szewca z
    butami do naprawy i wytlumacz mu ze nie cena jes twazna a obrot, wiec
    powinien pobierac 10 zlotych.

    A.L.