  • 11. Data: 2013-03-06 01:40:07
    Temat: Re: [OT] polska potęgą
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 05.03.2013 20:31, M.M. wrote:

    > Hmmm to bym musiał moją pralkę też policzyć :D
    >
    > A tak poważnie, to serwer HTTP jest w ROM, a w zapytaniu
    > podaje się adres startowy i końcowy pamięci RAM którą ma
    > podać do klienta?

    To akurat było zaliczenie, więc dostaje POST z tekstem, który wyświetla
    na matrycy LED, na GET zwraca status przełączników i temperaturę. Ale
    ogólnie może robić za dowolny monitorning.

    Michoo

  • 12. Data: 2013-03-06 02:13:12
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Tue, 5 Mar 2013 10:45:49 +0100, "identyfikator: 20040501"
    <N...@g...pl> wrote:
    > podpowiem: czy to takie nieformalne potwierdzenie teorii totalnej
    regulacji
    > w dzisiejszym rynku pracy w polsce?

    Jakiej "totalnej regulacji"??

    RW

  • 13. Data: 2013-03-06 08:11:22
    Od: jacki <c...@i...pl>

    > tusk wygłosił orędzie przed merkel, że polska staje się potęgą w jak to
    > określono "teleinformatyce"... co Wy na to?

    O Tobie nie mówił.

  • 14. Data: 2013-03-06 14:08:18
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com>

    Dnia Tue, 05 Mar 2013 11:31:40 -0800, M.M. wyszeptal:

    > Hmmm to bym musiał moją pralkę też policzyć :D

    Jako podstawę do zapłaty abonamentu rtv być może i tak ;)

    --
    Edek

  • 15. Data: 2013-03-06 15:22:31
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 6 Mar 2013 13:08:18 +0000 (UTC), Edek Pienkowski napisał(a):

    > Dnia Tue, 05 Mar 2013 11:31:40 -0800, M.M. wyszeptal:

    > Jako podstawę do zapłaty abonamentu rtv być może i tak ;)

    Mylisz RTV z AGD.:P

  • 16. Data: 2013-03-06 15:40:49
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com>

    Dnia Wed, 06 Mar 2013 15:22:31 +0100, Jacek wyszeptal:

    > Mylisz RTV z AGD.:P

    Mła? To producent wielofunkcyjnego agd nie dostosował produktu do
    lokalnie panującego prawa i obyczajów.

    --
    Edek

  • 17. Data: 2013-03-06 20:42:44
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-03-05 20:31, M.M. wrote:
    > Hmmm to bym musiał moją pralkę też policzyć :D
    > A tak poważnie, to serwer HTTP jest w ROM, a w zapytaniu
    > podaje się adres startowy i końcowy pamięci RAM którą ma
    > podać do klienta?

    Wystarczy że zwróci plik z karty SD i masz zwykły serwer.