eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika[OT[ pociąg bez popychuRe: [OT[ pociąg bez popychu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!pee
    r01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
    rada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostr
    ada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <o6b3u8$cba$1@node2.news.atman.pl> <o6c8t6$eq0$1@node2.news.atman.pl>
    <5889c386$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: [OT[ pociąg bez popychu
    Date: Thu, 26 Jan 2017 10:49:41 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 170126-0, 26.01.2017), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 36
    Message-ID: <5889c586$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1485424006 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5148 89.72.242.154:2608
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2402
    X-Received-Body-CRC: 3869486966
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:711891
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5889c386$0$661$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "wchpikus" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:o6c8t6$eq0$...@n...news.atman.pl...
    > W dniu 25.01.2017 o 22:05, Mirek pisze:
    >> Jak to możliwe, że takie coś jeździ bez lokomotyw na końcu?
    >> https://www.youtube.com/watch?v=NDFpFe_Exig
    >> Właściwie jak to możliwe, że to w ogóle jedzie - wagony z napędem czy
    >> jak?
    >> Nasi kolejarze twierdzą, że w górach nie da się bez popychu,
    >> bo nie dość, że można pociąg zerwać, to jeszcze może się samoistnie
    >> wykoleić do środka łuku.
    >
    >>Proste
    >>GE AC6000CW - 6250 KM x4
    >>Ta lokomotywa dysponuje na haku mocą rzędu 890 kN przy ruszaniu oraz 740
    >>kN mocy ciągłej.
    >>http://tech.wp.pl/5-najmocniejszych-lokomotyw-spal
    inowych-na-swiecie-6035078405104769g/3
    >
    > Ale to nie tylko moc/sila lokomotywy, ale tez:
    > -nachylenia toru,
    > -wspolczynnika tarcia ... ale zakladam, ze ten na calym swiecie jednakowy,
    > ale nie w zimie.
    > -stosunku masy lokomotyw do masy wagonow,
    > -wytrzymalosci wagonow i sprzegow - pierwszy musi te 890kN wytrzymac ...


    Sprzęg pomiędzy ostatnią lokomotywą a pierwszym wagonem musi wytrzymać chyba
    4 razy więcej.


    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: