  • 1. Data: 2011-02-07 20:25:34
    Temat: [OT] pneumatyka - szukam sklepu
    Od: "Andy" <a...@c...com.pl>

    Witam

    Czy ktorys z kolego zna sklep (nejchetnie internetowy)
    z maksymalnie duzym wyborem drobnej pneumatyki ?

    weze, elektrozaworki, zaworki zwrotne, szybkozlaczki, redukcje itp.
    glownie M5 i 1/8" ?

    Najlepiej z obrazkami przy artykkulach - bawie sie tym polamatorsko
    i niekiedy nie znam poprawnej fachowej nazwy danego przedmiotu
    wiec obrazek ulatwi.

    Namierzylem kilka sklepow ale zawsze czegos mi brakuje
    i nie moge skompletowac zamowienia w jednym.

    --
    Andrzej

  • 2. Data: 2011-02-07 20:41:29
    Temat: Re: [OT] pneumatyka - szukam sklepu
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Namierzylem kilka sklepow ale zawsze czegos mi brakuje
    > i nie moge skompletowac zamowienia w jednym.

    Festo, SMC ?

    Nie możliwe żebyś nie poskładał u nich urządzenia :)

    __
    Irek.N.

  • 3. Data: 2011-02-07 21:06:25
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-07 21:25, Andy pisze:
> [...]
    > wiec obrazek ulatwi.
    >
    > Namierzylem kilka sklepow ale zawsze czegos mi brakuje
    > i nie moge skompletowac zamowienia w jednym.

    Pneumatig

    JK

  • 4. Data: 2011-02-07 22:14:40
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 07/02/2011 20:41, Irek N. wrote:

    > Festo, SMC ?

    Keep it simple - Festo ;-)

    > Nie możliwe żebyś nie poskładał u nich urządzenia :)

    I nie rozlozyl swojego portfela ;-(
    Ale fakt - maja wszystko.

    --
    Jerry1111

  • 5. Data: 2011-02-07 22:25:18
    Od: Agent Orange <a...@g...com>

> [...]
    > wiec obrazek ulatwi.
    >
    > Namierzylem kilka sklepow ale zawsze czegos mi brakuje
    > i nie moge skompletowac zamowienia w jednym.

    Ostatnio zamawiałem elementy tego
    http://www.pneumatig.eu/szybkozlacza-quick-c-60_73.h
    tml
    systemu i wygląda ok. Tyle, że stosuję je do wody.

    Agent

  • 6. Data: 2011-02-08 16:51:19
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > I nie rozlozyl swojego portfela ;-(
    > Ale fakt - maja wszystko.

    Fakt, przygodne zakupy mogą być niezbyt miłe. Za to kompleksowo... no...
    nie jest źle :) Szczegółnie z SMC ;)

    Miłego.
    Irek.N.