    From: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] mp3 & lame
    Date: Wed, 2 Nov 2011 14:49:16 +0100

    news:1f799bje7w0mm.dxlfgoqbw9e5.dlg@40tude.net...

    > Hm, skoro 256kbps, to chyba nie tak maksymalna.

    Gdzieś mi się obiło, że i 320 takową nie jest...

    > Hm, teoretycznie odtwarzacz jest zawsze taki sam.
    > Sp* oczywiscie wszystko mozna.

    Odtwarzacz chyba daje kodekowi strumień, a po zdekodowaniu przyjmuje i
    wypluwa na głośnik, sam nie dekoduje...? Npster i Winamp miały całkiem
    różne, N. chyba wbudowany, WinAmp jak zawsze, w postaci wtyczek, bez których
    nie może nic. Przykładem sp... jest WinAmp 3 - narobił mi tyle problemów (i
    zeżarł przy tym całą wydajność kompa), że po żołniersku - wyjebałem go z
    prędkością światła. ZTCW, nie jestem jedyną "ofiarą" tegoż.
    Czy można s... - vide wiadukt przy dworcu Gdańskim (DC)... osobiście nie
    widziałem, ale te fotki, co są, pozwalają mi znów zaśpiewać z Młynarskim
    "Coby tu jeszcze spieprzyć panowie...", np, w miejsce łatwego przeskakiwania
    tram<=>autobus zrobiono dymanie po schodach, więc ludkowie idą "na
    przełaj"... Qrva, nie lubię takiej świętojebliwości, na każdym kroku
    utrudnić ludziom... Wcale nie w imię bezpieczeństwa, jakby chcieli, to
    zrobili by lepiej. Aż muszę to zobaczyć. Jeśli na miejscu osobiście
    przekonam się, że moja opinia jest błędna, to publicznie, wobec wszystkich,
    odszczekam, co napisałem.
    Kodeki - Taka napakowana paczka Nimo - narobiła mi problemów, oj,
    narobiła... włącznie z graniem filmów do góry nogami (i nawet destabilizacją
    systemu), co oznacza żarcie się kodeków... KLMCP działa wyśmienicie.

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)