  • 61. Data: 2009-07-21 06:40:33
    Temat: Re: moto jako wół roboczy - jaki dla początkujacego
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > gildor wydusił z siebie te słowy:
    >
    > a czy ja zwracałem uwage na rakietność, czy tanszość?

    tanszość to chyba nie wielka. jeśli w ogóle.

    mam inne zdanie.

    --
    gildor
    9'99

  • 62. Data: 2009-07-21 07:12:25
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    gildor wydusił z siebie te słowy:

    > tanszość to chyba nie wielka. jeśli w ogóle.

    otóż wielka.
    Nie widzisz różnicy, bo porównujesz najtańsze laptopy, z najtańszymi
    stacjonarkami.
    Jak zaczniesz sie wgłębiać co kotek ma w srodku - okaze sie, ze różnice sa
    conajmniej dwukrotne,.

    > mam inne zdanie.

    bo nie masz doczynienia z tymi zagadnieniami, jak widac .. to i nie znasz
    sie na rzeczy. Zajmij sie więc tym, czym sie zajmujesz, a o innych rzeczach
    posłuchaj od ludzi związanych z tamatem.
    Przede wszytskim nie widzisz różnicy, między np. handlowcem, ktory powinien
    miec laptopa a nie stacjonarke, a np. księgową, ktora pracuje stacjonarnie w
    biurze, nie bierze roboty do domu, nie wspominając już o problemach
    związanych z wynoszeniem danych z firmy itd.
    Podłączanie wygodnej klawiatury do laptopa, monitora odsuniętego kawałek
    dalej niż LCD laptopa ... itd.

    ps. wg Twojej teorii coś takiego jak stacje dokujące do laptopów to w ogole
    jest jakiś durny wymysł - tak?

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 63. Data: 2009-07-21 07:13:04
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Amil? aleś się zmienił
    kto?
    chiba jakas pomylka

  • 64. Data: 2009-07-21 07:15:27
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> napisał w wiadomości

    > Siemka
    >
    > ***Użytkownik "Michał Gut"
    > nie potrzebuje generowania wrazen na moto - mnie cos jest potrzebne do
    > wozenia dupy ze sprzetem na kilku kilkunastokilometrowych odcinkach.
    >
    > A ja leciutko napomkne ze kompy nie przepadaja za wibracjami o

    to ryzyko z jakim musze sie zmierzyc
    dysk wyłączony jest duzo bardzoej odporny na wibracje - chociaz nie
    niezniszczalny

    w samochodzie w bagazniku tez skacze - tez jakis patent musze wymuyslec

  • 65. Data: 2009-07-21 07:15:27
    Temat: Re: [OT] moto jako wół roboczy - jaki dla poczštkujacego
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 21 Jul 2009 08:32:41 +0200, gildor <g...@n...gazeta.pl> wrote:

    [...]
    > Ty, ale stacjonarne kompy niczym sie teraz nie różnią od laptopów.
    > oprócz tego, że są wieksze.

    Oraz tego, że można im dowolnie ustawić monitor i klawiaturę, czego z
    laptopem nie zrobisz. Dla ergonomii pracy przy biurku to dosć istotne,
    jak ktoś siedzi przed kompem 8 godzin.

    [...]
    > pecet to przeżytek. czas się pogodzić z tym :)

    Widać że nie grasz w nowe gry. ;->

    (Ja też nie bardzo, bo mam tylko laptopy w domu :-)))

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650, Fujitsu-Siemens i Dell

  • 66. Data: 2009-07-21 07:16:42
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > Mozna kupic cabrio i dalej czuc wiatr w czuprynie.

    albo stanac sobie na klifie w chłapowie:)

  • 67. Data: 2009-07-21 07:17:48
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Monster" <"alpy2usun _to"@op.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli na wół roboczy to lepiej,masz spory bagażnik pod siedzeniem,no i
    > podłogi-mniej chlapie.Rozważałeś skuter z płaską podłogą i wożenie kompa w
    > przekroku?

    probowalem narazie na swoim - nie miesci sie
    w poprzek wystaje za bardzo i nie bardzo mam co z nogami zrobic

  • 68. Data: 2009-07-21 07:24:14
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuba (aka cita) pisze:
> [...]
    > stacjonarkami.
    > Jak zaczniesz sie wgłębiać co kotek ma w srodku - okaze sie, ze różnice

    Ty, a po co komu jako maszyna do pisania, wypasny dżifors czy inne
    peryferia gamebojowców?

    > bo nie masz doczynienia z tymi zagadnieniami, jak widac .. to i nie
    > znasz sie na rzeczy. Zajmij sie więc tym, czym sie zajmujesz, a o innych
    > rzeczach posłuchaj od ludzi związanych z tamatem.

    hyhyhy. interesujące :)

> [...]
    > stacjonarnie w biurze, nie bierze roboty do domu, nie wspominając już o
    > problemach związanych z wynoszeniem danych z firmy itd.

    widzę.

    > Podłączanie wygodnej klawiatury do laptopa, monitora odsuniętego kawałek
    > dalej niż LCD laptopa ... itd.
    >
    > ps. wg Twojej teorii coś takiego jak stacje dokujące do laptopów to w
    > ogole jest jakiś durny wymysł - tak?

    a gdzie ja to napisałem? przecież to argument na moją korzyść :)
    przecież to ułatwienie, ale i potwierdzenie Twojej teorii, bo zwiększa
    koszty laptopa :)

    ps. od coś koło ponad 15 lat pracuje informatycznie, kolego Kubo :)
    aktywnie, więc pozwól, że posłucham Cię i zajmę się tym, czym się
    zajmuję, a o motocyklach będę słuchał innych ludzi :)

    EOT

    --
    gildor
    9'99

  • 69. Data: 2009-07-21 07:25:26
    Temat: Re: moto jako wół roboczy - jaki dla pocz?tkujacego
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > Pewnie to samo co wtedy gdy w bagaznik punto wjedzie wiekszy samochod.

    biore to w ryzyko ale jesli bede przewozil komputer klienta i KTOS we mnie
    pacnie - jego oc placi za szkody, te z kompa rowniez

    jesli ja pacne to co innego. zawsze bedzie istnialo prawdopodobienstwo
    wygenerowania straty przy jakims zdarzeniu. np kiedys powstał mi w suficie
    sklepu przeciek w nocy dokladnie nad laptopem klienta. konsekwencje znane.
    koszty pokrylem ja...

  • 70. Data: 2009-07-21 07:25:58
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Leszek Karlik pisze:
> [...]
    >
    > Oraz tego, że można im dowolnie ustawić monitor i klawiaturę, czego z
    > laptopem nie zrobisz. Dla ergonomii pracy przy biurku to dosć istotne,

    mam swoje ulubione tytuły i innych nie chce mi się tykać :)
    zawsze za nową wersją gry musze kupić nową grafike wiec powoli mam już
    dość :)

    > (Ja też nie bardzo, bo mam tylko laptopy w domu :-)))

    kup sobie jakies PS3 :) dzieci mi dorastaja, bede mial wymowke ze im
    trza kupic :)

    EOT

    --
    gildor