  • Data: 2009-07-21 06:32:41
    Temat: Re: [OT] moto jako wół roboczy - jaki dla poczštkujacego
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@s...com pisze:

    > Marketoidalny belkot. Nie widze sensu stawiania laptokow

    Ty, ale stacjonarne kompy niczym sie teraz nie różnią od laptopów.
    oprócz tego, że są wieksze. nie wsadzisz im drugiego dysku zwykle,
    niczego nie wymienisz, bo ma wszystko zintegrowane. nie mówię o
    składakach, tylko o workstacjach kupowanych do firm - markowych.
    wole laptopa z dopiętą klawiaturą, niż peceta zajmującego mi zbędne
    miejsce. jak mi niepotrzebny akurat, zamknę i wsadzę do szuflady. kompa
    musze przesuwać. mogę go też zabrać do domu i tam, przy piwku, skończyć
    robotę.
    więc mnie tu marketoidami nie bełkocz, bo co kto lubi i co komu
    potrzeba. ja laptoka podpinam do 46" i gram, bo nie mam konsoli, a
    peceta nie zamierzam tarabanić do salonu. pecet to przeżytek. czas się
    pogodzić z tym :) w domu ostatnio siedziałem przy pececie... hmm...
    chyba pójde zobaczyc czy jeszcze w ogóle działa, bo może kurz mu morde
    wylizał ;)

    --
    gildor
    9'99