  • Data: 2012-10-27 13:23:17
    Temat: Re: [OT] lekkie - wycena instalacji elektr.
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F." napisał:
    > Widzialem korozje mosieznej wylewki w baterii.
    > Moja wylewka niestety o tym nie wiedziala.

    Ja też widziałem. Jak się coś partaczy to wszystko skoroduje a w hydraulice
    złączki mosiężne korodują jedynie w sytuacjach wykonania instalacji
    niezgodnie ze sztuką. U mnie jakoś stara instalacja nie koroduje, wiem bo
    czasem coś wymieniam bo się zużyło i mosiądze po zdrapaniu patyny w idealnym
    stanie, moje luty też w życiu nie korodują, ale ja się coś partoli to zawsze
    są problemy.

    Widziałeś w życiu stare radio czy telewizor ze skorodowanymi lutami?
    Ja mam takie na strychu lampowe, mają z 50 lat, ścieżki za cynowane, te
    graty o dziwo działają do dzisiaj a korozji nie ma tam żadnej, nawet patyny
    na tych lutach nie uświadczysz:)

    Korodują to wyłącznie te dzisiejsze "ekologiczne" luty bezołowiowe:(