  • Data: 2012-10-27 12:16:05
    Temat: Re: [OT] lekkie - wycena instalacji elektr.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 27 Oct 2012 10:08:25 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    > [...]
    >
    > Bo grupy - głupia - nie czytała. I wzięła i skorodowała.

    http://jfox.republika.pl/images/wylewka1.jpg

    cale wnetrze w takich plackach, te placki to takie takie stozki, i jak
    odpadna - to pod spodem stozkowe wglebienie.
    Gdzieniegdzie odpadlo na cala glebokosc, nikiel nie wytrzymal i mialem
    fontanne :-)

    P.S. patyny tam nie ma, jakis delikatny czerwony osad na zoltym metalu.
    Ale skad te stozki ?

    J.