  • Data: 2009-09-05 13:44:57
    Temat: Re: [OT] laptop lenovo- proszę o opinie
    Od: PSYLO <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Doxent pisze:
    > Może i stary ale średnio 100% szybszy na laptopach no i nie ma jeszcze
    > takiej rzeczy która na XP by nie poszła a chodziła tylko na Viście więc
    > po co sobie głowę zawracać wodotryskami w stylu bocznych pasków,
    > animowanych kursorów oraz zmienionych schematów dźwiękowych. Pozatym
    > grafika i tak nie obsłuży aero czy dx10-11.

    To grupa sprzętowa, więc dyskusja jest totalnie NTG, ale aż ciężko
    czytać pod koniec 2009 takie "rewelacje". Bez obrazy, ale pora wreszcie
    wyjść ze średniowiecza. Jeśli Vista/Windows 7 to dla Ciebie jedynie
    boczne paski i wodotryski to to jedynie świadczy o potężnym
    doświadczeniu w tym systemie, jakim dysponujesz ;) Na początku też byłem
    sceptyczny (dwa lata temu?), a w tej chwili szlag mnie trafia jak muszę
    gdzieś pracować w tym starym, topornym XP. I jaka to karta graficzna w
    nowym Lenovo nie obsłuży Aero? Bo moje trzyletnie laptopy z Intelem
    GMA950 radzą sobie śpiewająco, więc chętnie się dowiem, z ciekawości.

    BTW, średnio 100% szybszy powiadasz? :D Ech.

    --
    PSYLO