  • 11. Data: 2014-10-13 17:33:07
    Temat: Re: laptop SONY VGN-CR
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Pszemol" napisał:

    > Pytanie jest inne: czemu próbujesz pouczać w wątku w którym
    > nie umiesz pomóc?

    Pytanie jest cały czas takie samo: czemu zadajesz tu pytania nie związane z
    tematyką grupy? Nie pierwszy raz zresztą. I podejrzewam, że nie ostatni.
    Niczym nieedukowalny troll.

    JoteR

  • 12. Data: 2014-10-13 19:42:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "JoteR" <u...@i...eu> napisał w wiadomości

    > Pytanie jest cały czas takie samo: czemu zadajesz tu pytania nie związane
    > z tematyką grupy? Nie pierwszy raz zresztą. I podejrzewam, że nie ostatni.
    > Niczym nieedukowalny troll.

    Ale Ty jesteś mękoła... skończ już z tym przynudzaniem.

  • 13. Data: 2014-10-13 21:04:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jesteś pewny że wszystko zainstalowałeś ??
    >
    > http://esupport.sony.com/US/p/model-home.pl?mdl=VGNC
    R590E&template_id=1&region_id=1&tab=download#/downlo
    adTab

    Dzięki Chris. Mam tego linka już wcześniej sam znalazłem.

    Instalowałem co tam mi pasowało, co miało jakiś związek z ogólną
    kontrolą laptopa, baterią, specjalnymi guzikami na klawiaturze itp.
    Nie instalowałem np. sterowników DVD bo to mi działa :-)

    Ale na innym forum wyczaiłem że może brakować czegoś co się zowie
    "Sony Shared Library". Znalazłem już w sieci, tylko 1.8MB.
    Jak tylko sie nowa bateria wyładuje to zacznę to instalować...
    Na razie pokazuje że już 0% zostało ładunku od prawie dwu godzin :-)
    Czekam aż się wyłaczy i zacznę ładować od początku... i się
    poprawnie skalibruje ten soft do mierzenia czasu pracy na nowej baterii.

  • 14. Data: 2014-10-13 23:33:50
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Pszemol" napisał:

    > Ale Ty jesteś mękoła... skończ już z tym przynudzaniem.

    Tak samo odpowiadałeś rodzicom, gdy usiłowali ci (jak widać - bezskutecznie)
    wpoić zasady dobrego wychowania? Nic dziwnego, że zostałeś nieobytym
    trollem.

    JoteR

  • 15. Data: 2014-10-14 06:56:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Tak samo odpowiadałeś rodzicom,

    Nie bądź śmieszny. Za kogo Ty się uważasz?

  • 16. Data: 2014-10-14 08:35:59
    Temat: Re: [OT] laptop SONY VGN-CR
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Pszemol" napisał:

    > Nie bądź śmieszny. Za kogo Ty się uważasz?

    A co cię to obchodzi? Ty się martw, za kogo ty jesteś uważany. Bo za kogo ja
    ciebie uważam, to już dobrze wiesz..

    JoteR