    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: [OT] lamerskie pytanie o rootowanie
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <1mno3cqmwp5c2.pii4sp9bn2wj$.dlg@40tude.net>
    <51fbf539$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
    <pitknzwhi0d$.54ljbf7u9886$.dlg@40tude.net>
    <51fd85ce$0$1458$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 4 Aug 2013 07:56:51 +0200

    Dnia Sun, 4 Aug 2013 00:35:39 +0200, JoteR napisał(a):

    > No to zrób DOS-a na pendrive z Biedronki ;->

    Owszem. Albo z CD.

    > Mało kto już zakłada na "wielkim dysku" partycje FAT, więc "czysty" DOS nie
    > będzie miał do nich dostępu raczej nie z powodu rozmiaru dysku ino
    > niezrozumiałego dlań systemu plików.

    Sama wielkosc moze przeszkadzac. Jest np pierwsza mala partycja FAT,
    ale i BIOS cos dziwnego zwraca, i MBR jakis dziwny ...

    > DOS jest za głupi, żeby wnikać w takie rzeczy. Obsłuży to, co mu BIOS
    > wystawi.
    > Dysk niezależnie od interfejsu (PATA, SATA czy też SCSI), klawiaturę i mysz
    > USB także.

    Na mysz chyba nigy nie bylow BIOS funkcji.
    Klawiature USB - owszem, jest szansa ze wystawi jak normalna.
    Ale moze tej funkcji jeszcze nie miec (jak plyta stara), albo juz nie
    miec (jak nowa)

    Z dyskami podobnie - nawet jak BIOS poprawnie "wystawi", to od samej
    ilosci DOS moze zwariowac. Oczywiscie w maszynkach gdzie napedow
    roznych jest wiecej.

    > Nie wiem, co ma ci zadziałać, ale cokolwiek to jest - sprawdź pod DOSBoxem,
    > możesz się zdziwić, podobnie jak ja. Ileż się nawalczyłem z okienkiem
    > konsoli i wirtualnymi maszynami z DOS-em, żeby odpalić Warcrafta czy Diunę 2
    > i cieszyć się oryginalnymi dźwiękami.

    Ale my chcemy prostego command.com uruchomic :-)

    J.