    From: ToTylkoJa <m...@n...chce.tego.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] kondensatory nisko procentowe.
    Date: Wed, 06 Oct 2010 17:00:45 +0200

    BartekK wrote:

    > A to nie lepiej zrobić to C jakieś stabilne, ale nie koniecznie z równą
    > wartością z tolerancją 1%?
    > Tzn - bierzesz kondensator o jakiejś wartości (byle była
    > temperaturowo/napięciowo stabilna), mierzysz jego wartość i ustawiasz ją
    > w sofcie we wzorze.

    Oczywiście że można. Dlatego ja się nie upieram że potrzebuję równo 1nF.
    Równie dobrze może być 2.2nF lub 470pF. Ale chcę dokładnie wiedzieć ile to
    w końcu jest. A podpowiedz 'to sobie zmierz' jest nie satysfakcjonująca bo
    gdybym już miał miernik L,C to bym sobie nie robił drugiego nawet w ramach
    zabawy - wprawki w elektronice.

    pozdrawiam MArek