  • 31. Data: 2013-10-15 15:53:43
    Temat: Re: jaki niedrogi tel nagrywający rozmowy
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-15 14:41, Marcin N pisze:

    > Idealnie pasują tu "brylanty rzucone między wieprze". Prosty człowiek

    Przed wieprze rzuca się (a raczej nie rzuca się) perły, a nie brylanty.
    Frazeologię też trzeba znać.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 32. Data: 2013-10-15 16:19:34
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Idealnie pasują tu "brylanty rzucone między wieprze".

    Zgadza się, wyjątkowo trafnie określiłeś swoją znajomość rzeczy! :D

    > Prosty człowiek
    > potrzebuje prostego słownictwa.

    I tego się trzymaj.
    Zawsze to lepiej, kiedy się człowiek nie ośmiesza.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 33. Data: 2013-10-15 16:50:49
    Temat: Re: [OT] jaki niedrogi tel nagrywający rozmowy
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Akarm" napisał:

    > I tego się trzymaj.

    Przeczytaj jeszcze raz post Krzysztofa, tym razem dla odmiany ze
    zrozumieniem, może wówczas dostrzeżesz, że powyższe określenie nie jest
    pozbawione sensu.

    JoteR

  • 34. Data: 2013-10-15 17:30:44
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 15 Oct 2013 14:41:04 +0200, Marcin N wrote:

    > Idealnie pasują tu "brylanty rzucone między wieprze".

    Za moich czasów *przed* wieprze rzucało się *perły*.

    > Prosty człowiek potrzebuje prostego słownictwa. Bez "kurwa" i
    > "pierdolę" nie da się dogadać. Szkoda.

    To są Twoje problemy i musisz z nimi żyć. Z tłumaczenia tego
    brylantowania już się rozumiem wycofałeś?

    PS. Wy serio nie rozumiecie, że brilliant w tym kontekście się tłumaczy
    jednak nieco inaczej?
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 35. Data: 2013-10-15 18:51:31
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-10-15 17:30, Michal Tyrala pisze:

> [...]
    > brylantowania już się rozumiem wycofałeś?
    >
    > PS. Wy serio nie rozumiecie, że brilliant w tym kontekście się tłumaczy

    Możesz mówić do mnie w liczbie pojedynczej. Nie ma problemu.

    Piter zastosował grę słowną. Sprytnie powiązał dwa znaczenia podobnych
    słów. Fajna przenośnia nie pozbawiona poczucie humoru. Ktoś nie
    zrozumiał, ktoś powiedział za dużo i teraz kilku zacietrzewionych
    próbuje bronić swoich słów. Niech bronią, mi to bez różnicy.

    Mojej parafrazy też nie zamierzam tłumaczyć. Kto chce - niech udowadnia
    swoje racje, nie robi mi to różnicy.

    --
    MN

  • 36. Data: 2013-10-15 19:11:38
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-10-13 23:42, ToMasz pisze:

    > ale napisałeś tak, że grupowi dyżurni nie odmówią sobie drobnej
    > złośliwości!
    > tani i potrafiący nagrywać, to teraz będzie jakiś starawy telefon z
    > wnidowsem mobile, albo jakaś nokia z sybianem.

    Nie tylko z WNIDOWSEM ;)
    Zwykły szajs telefon Nokia C1-01 ma funkcję nagrywania rozmowy.
    --
    PO jest tak silne, że...ja pierdole!

  • 37. Data: 2013-10-15 20:53:48
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 14/10/2013 08:06, Dominik & Co wrote:

    > Na SD będzie cieżko, ma microsd prędzej (ale też różowo).
    >
    > Mogę polecić albo coś starszego w dobrym stanie (np. Nokia
    > z Symbianem, ew. Benq-Siemens S68) albo jakiś najtańszy
    > smartfon z Androidem, choć tu bez hacków pewnie się nie obędzie.

    Ubiegles mnie, zamierzalem polecic SL45 ;)

    --
    Pozdr

  • 38. Data: 2013-10-15 23:02:54
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 15 Oct 2013 18:51:31 +0200, Marcin N wrote:
    > Mojej parafrazy też nie zamierzam tłumaczyć.

    Szkoda, popcorn się zmarnuje...

    PS. Jak na takiego ,,wyedukowanego'', to trochę szybko się poddajesz.

  • 39. Data: 2013-10-16 07:13:45
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 15.10.2013 sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> napisał/a:

    > Przed wieprze rzuca się (a raczej nie rzuca się) perły, a nie brylanty.
    > Frazeologię też trzeba znać.

    Jak pisał Lec "znałem człowieka tak nieoczytanego, że cytaty z klasyków
    musiał wymyślać sam" ;-)

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 40. Data: 2013-10-16 07:23:51
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 14.10.2013 Irokez <n...@w...pl> napisał/a:

    > Na ACE oraz Advanced działa Auto Call Recorder Pro 3.07.

    Niniejszym z satysfakcją donoszę, że to:

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gl
    obaleffect.callrecord&hl=pl

    (Automatic Call Recorder- nie wiem, czy ten miałeś na myśli)
    działa ładnie na Ace2. Nagrywa nie z mikrofonu, lecz z toru
    telefonicznego (Audio Source: Voice Call), ładnie i czysto.
    Co prawda testuję krótko, może jakieś felery wyjdą- oby nie.

    Niestety działa tylko po aktualizacji Androida do 4.1.2
    ("oficjalnej", KIESem), ale bez roota czy inszych hacków.

    Dzięki za trop.