  • 11. Data: 2011-11-04 23:53:00
    Temat: Re: [ OT ] jak podpiąć dodatkowy player DVD do TV?
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2011-11-05 00:49, Maciej Bojko pisze:
> [...]
    -euro-2x-gniazdo-euro-z-przelacznikiem-ye2ep

    > ...i wolny komponent.

    no dobra, jak szalejemy to poszalejmy ;)
    są przejściówki z HDMI na SCART ;]
    czy tam odwrotnie, też pomoże.

    wyjdzie na to, że podłączymy pod ten TV jakieś 2-3 dodatkowe urządzenia ;)

    pozdrawiam
    gadacz

  • 12. Data: 2011-11-05 00:49:26
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    gadacz in news:j91seg$d4a$1@news.icpnet.pl
    > musi działać ;)

    podłączyłem i efekt taki:

    1.
    gdy włączam (przycisk power) w drugim, tak podpiętym playerze - znika obraz
    telewizyjny, widać, że telewizor "przełącza" sie w tryb drugiego playera,
    ale pokazuje monitorowo info, że... "brak sygnału".

    2.
    poprzez pilota tv jest zawsze wykorzystywane przy okazji (pierwszego)
    playera menu (widoczne na ekranie tv), a tam do wyboru: czy używać chce się
    player (ten pierwszy), czy tv. Ten pierwszy player jest tutaj po staremu
    widoczny, można go wybrać.
    Drugiego playera, podpiętego i włączonego - nie ma...

  • 13. Data: 2011-11-05 00:57:42
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Maciej Bojko in news:neu8b717bjrjuiq8mermv0hfqeoibuprpr@4ax.com
    > ...i wolny komponent.

    poki co - podlaczylem euro-euro, nie działa (pisze o tym dokladniej, czyli
    co widac - w innym poście).

    To może... "po wolnym komponencie"? Możesz podpowiedziec dokladniej, jak
    player i tv polaczyc ta metodą?
    Tzn. mam do dyspozycji jeszcze wspomniany w root poscie: kabel euro-chinche
    (jest foto)(rozumiem, że wowczas euro w player, ale ktore (kolor) chinche i
    jak w tv?)
    Oraz teraz znalazlem kabel: chinche-chincze.
    Jak?

  • 14. Data: 2011-11-05 08:27:11
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik "1634Racine"

    > poki co - podlaczylem euro-euro, nie działa (pisze o tym dokladniej,
    > czyli co widac - w innym poście).

    Czasami winny jest kabel (kiedyś, dawno temu robiono albo dodawano do co
    bardziej "markowego sprzętu" okrojone wersje nie 21 pinowe). Spróbuj z
    innym.

    > To może... "po wolnym komponencie"? Możesz podpowiedziec dokladniej, jak
    > player i tv polaczyc ta metodą?

    Potrzebujesz potrójny i podwójny kabel cinch - i co tu więcej tłumaczyć?
    Masz wszystko opisane: wyjście Pr odtwarzacza łączysz z wejściem Pr
    telewizora, tak samo Pb i Y oraz oddzielnie audio (na mancie zaznaczone
    krzyżykami).
    Jest to jednak łącze mniej wygodne (plątanina kabli) od euro, choć i tak
    zapewniające o niebo lepszy obraz od polaczenia twojego pierwszego
    odtwarzacza (kompozytowe).

    LP

  • 15. Data: 2011-11-05 08:32:02
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik "LP"

    > Jest to jednak łącze mniej wygodne (plątanina kabli) od euro, choć i tak
    > zapewniające o niebo lepszy obraz od polaczenia twojego pierwszego
    > odtwarzacza (kompozytowe).

    Z tego co widać, masz też wyprowadzenie s-video (tuż obok kompozytu) i
    jeśli juz musisz to pierwszego playera podłączyłbym właśnie pod to gniazdo,
    które też jest o niebo lepsze.

    --
    LP

  • 16. Data: 2011-11-05 09:15:33
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    > do tego TV chce podpiac _drugi_player_ , mantę, starocie; ma taką tylna
    > scianę wejsc:
    >
    > (c) http://iv.pl/images/76127588004500929387.jpg

    Nalepsze z mozliwych rozwiazan (jakosc)
    - video przez zlacze komponentowe (3 x cinch)
    - audio - standard 2xcinch /w tv wejscie obok PrPbY)

    kolory komponentowego zgodnie z kolorami gdniazd

  • 17. Data: 2011-11-05 09:28:20
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    > PYTANIE:
    > czy mozliwe w ogole jest podpiecie tej Manty jako drugiego playera
    > koncowkami chinchowymi (b) wychodzącymi z wtyczki eurozlaczowej juz
    > wpietej do TV, ale będącej tak naprawde podlaczeniem dekodera?
    > Jesli tak, to prosze o dokladna podpowiedz: ktory chinch (kolor!) w
    > ktore wejscie (c) Manty? Metoda prob i bledow póki co zawodzi :)

    Ze tak zapytam, po kiego na sile chcesz sie podpinac pod eurozlacze
    (albo cos przeoczylem)? Dlaczego nie chcesz skorzystac z wejscia
    komponentowego i uzyskac z 2xlepszy (cyfrowy) obraz?

    pozdr.

  • 18. Data: 2011-11-05 10:25:54
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 5 Nov 2011 01:49:26 +0100, "1634Racine" <1...@R...pl>
    wrote:

    >podłączyłem i efekt taki:

    Zamień te skarty miejscami w TV, może się polepszy :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2011-11-05 10:27:41
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 05 Nov 2011 10:28:20 +0100, Rafał Łukawski
    <r...@l...pl> wrote:

    >Ze tak zapytam, po kiego na sile chcesz sie podpinac pod eurozlacze
    >(albo cos przeoczylem)? Dlaczego nie chcesz skorzystac z wejscia
    >komponentowego i uzyskac z 2xlepszy (cyfrowy) obraz?

    "Component video - analogowy sygnał wideo" -
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Component_video

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2011-11-05 10:47:54
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-11-05 11:27, jerzu wrote:

    > "Component video - analogowy sygnał wideo" -
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Component_video

    Zwracam honor, nie sprawdzałem tematu bo przy dobrych kablach jakośc
    (dostrzegalna przez przeciętnego usera) nie odbiega od tego co leci po
    HDMI /sam uzywalem/

    Tak czy owak nadal polecam podpięcie się pod Component (zalecałbym zakup
    kabli dedykowanych do tego rodzaju złącz, to co prawda cinch, ale
    wymagania co do wykonanie są większe niż w przypadku np. composite video).

    pozdr.