    From: badworm <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] grzanie nietypowej trawiarki - jak?
    Date: Mon, 8 Dec 2014 20:15:32 +0100
    <m63rmc$6br$1@srv.chmurka.net>
    <4...@g...com>

    Dnia Mon, 8 Dec 2014 02:16:59 -0800 (PST), Zachariasz Dorożyński
    napisał(a):

    > Perfekcyjna płytka wyjdzie za pierwszym razem. Jak pierwszy raz zrobisz tak płytkę
    to do końca życia nie przyjdzie Ci do głowy żeby robić inaczej.

    Yhy, powiedz to tym, którzy porzucili fotochemię na rzecz termotransferu
    (w tym mnie). Laminat pokryty emulsją trzeba kupić i nie jest dostępny w
    sklepie "za rogiem" a zwykły się zawsze gdzieś znajdzie. Kliszę trzeba
    gdzieś naświetlić, potem zabawa w naświetlanie laminatu i wywoływanie w
    NaOH. Do termotransferu mam wszystko w domu lub ewentualnie w piwnicy.
    GG#2400455 ICQ#320399066