  • 51. Data: 2017-10-18 14:30:06
    Temat: Re: [OT] ekrany dotykowe są BEEEEEE
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-17 o 12:26, Poldek pisze:
    > W tym Golfie jest coś takiego, jak "obsługa głosowa". Jak to się
    > sprawdza w praktyce, to będę wiedział za parę tygodni.

    Skończy się na tym, że się będziesz wkurwiał, że ci dziecko włącza
    wycieraczki :)

    --
    Liwiusz

  • 52. Data: 2017-10-18 14:51:32
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-10-16 o 20:27, z pisze:
    > Tak obok tematu.
    >
    > Ekran dotykowy w samochodzie się nie sprawdza i powoduje zagrożenie na
    > drodze. Przyciski i fizyczne pokrętła powracają.
    > Z zasłyszenia w radiu i własnej obserwacji z użytkowania tabletu jako
    > nawigacji.

    Ostatnio pojeździłem CHRką i strasznie mnie wkurzał ten wielki ekran
    świecący przed samym nosem. nie znalazłem opcji, żeby się automatycznie
    wygaszał w czasie jazdy. A zastosowanie prawie żadne - tylko obsługa
    radia i spalania, bo nawigacji w tej wersji nie było. No cóż, moda.

    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2017-10-18 14:54:38
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-10-17 o 16:44, J.F. pisze:

    > Nie o to chodzi. Swiatel nie wlaczam, bo sie same zawsze wlaczaja.
    > Ale skoro galka jest w pozycji "wylaczone" to
    > 1) wyswietlacz swieci pelna jasnoscia, bo przeciez dzien jest. OK, to
    > tak bardzo nie przeszkadza.
    > 2) na dlugie nie moge przelaczyc :-)
    > 3) przyciski i galki nie sa podswietlone. I trzeba trafiac w ciemno, a
    > duzo ich.
    >
    > Hm, a zegary jakos podswietlone. Cos nieprzemyslana ta vectra :-)
    >
    > Galka od swiatel na szczescie odpowiednia i w ciemno mozna ja przekrecic.

    Pewnie jeździsz na tzw "dziennych". Sprawdź czy świecą Ci się światła z
    tyłu i oświetlenie tablicy rej. Czasem przy dziennych nie świecą.

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2017-10-18 15:13:36
    Od: p...@g...com

    --Ostatnio pojeździłem CHRką i strasznie mnie wkurzał ten wielki ekran świecący przed
    samym nosem. nie znalazłem opcji, żeby się automatycznie wygaszał w czasie jazdy.

    https://www.youtube.com/watch?v=Pid6l8OfJ30
    to on nie jest na srodku ?

    --A zastosowanie prawie żadne - tylko obsługa radia i spalania, bo nawigacji w tej
    wersji nie było. No cóż, moda.

    uscislijmy: na tym duzym ekranie po srodku nie ma navi ? to nie moda to bieda :-)

  • 55. Data: 2017-10-18 17:00:35
    Temat: Re: Pssemol, czekasz na Tesle a Bolt jest dostępny od ręki
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 18-10-2017 o 09:56, Marek pisze:

    > No to coś słabo z tą argumentacją przeciwko Boltowi, bo się okazuje, że
    > 3 nie ma nic, czego nie ma Bolt.

    No jak to, a nazwa i znaczek?
    Jak zwykle to jest główna przewaga marek "premium" nad takimi normalnymi.
    Wyceniana gdzieś na 50% wartości samochodu.

  • 56. Data: 2017-10-18 18:17:33
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2017 o 21:35 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> pisze:

    > Kupujący.

    Ja z powodu miedzy innymi tego tabletu zrezygnowałem z zakupu nowego C4GP,
    kupiłem staroświecką kijankę.
    Na forum cytryny 1 na 10 chwali to rozwiązanie.
    Myślę, że to zasługa księgowych a nie kupujących.

    TG

  • 57. Data: 2017-10-18 18:19:43
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Ja z powodu miedzy innymi tego tabletu zrezygnowałem z zakupu nowego
    > C4GP, kupiłem staroświecką kijankę.
    > Na forum cytryny 1 na 10 chwali to rozwiązanie.
    > Myślę, że to zasługa księgowych a nie kupujących.

    Dokładnie.
    Gdyby to kupujący decydował, musiałaby być możliwość zakupu dwóch wersji
    kokpitu - wtedy byłoby można porównać co kupujący chce.

  • 58. Data: 2017-10-18 19:40:55
    Od: CTP <a...@g...com>

    W dniu środa, 18 października 2017 18:17:38 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk
    napisał:
    > Ja z powodu miedzy innymi tego tabletu zrezygnowałem z zakupu nowego C4GP,
    To ja miałem więcej szczęścia, bo kupując swojego mietka postawiłem warunek, że ma
    być bez tego durnego tableta. No i takiego dostałem. :)

  • 59. Data: 2017-10-18 23:46:05
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 17 Oct 2017 08:53:16 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Sami specjaliści ;)
    >
    > Mam i sobie chwalę.

    A ja nie mam i też sobie chwalę. Sami specjaliści ;)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 60. Data: 2017-10-19 08:51:04
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-10-18 o 15:13, p...@g...com pisze:
> [...]
    przed samym nosem. nie znalazłem opcji, żeby się automatycznie wygaszał w czasie

    No na środku, ale to niewielka różnica. Prawie cały ekran wystaje nad
    deskę. Może i widoku jakoś bardzo nie zasłania, ale świeci i wkurza.

    > --A zastosowanie prawie żadne - tylko obsługa radia i spalania, bo nawigacji w tej
    wersji nie było. No cóż, moda.

    > uscislijmy: na tym duzym ekranie po srodku nie ma navi ? to nie moda to bieda :-)

    Moda jest "tablet" w samochodzie. Bez nawigacji umieszczenie takiego
    ekranu w tym miejscu jest wg mnie nieuzasadnione. No ale oczywistym
    jest, że nie będą projektować różnych wnętrz dla tych z nawigacją i bez.

    Nawigacja jest jako opcja za jakieś 2-3 tyś.