  • 11. Data: 2013-08-12 14:05:32
    Temat: Re: OT - duży park rozrywki niedaleko Polski
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-08-12 13:43, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup

    > To znam (choć osobiście nie byłem) ale nie tego szukamy, chodzi nam o
    > miejsce gdzie będą roller coastery itp.

    To zdaje się pozostaje Lipsk. Reszta jest dalej i to sporo dalej.

  • 12. Data: 2013-08-12 14:19:04
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    net...

    > W sumie to obok masz ten Serengeti.

    W można odwiedzić oba dzień po dniu, ale wtedy by trzeba trzy noclegi.

    > Wielkie dzięki! Taką miałem nadzieję że to ja źle szukam :-)

    > Ale nie wiem czy to to samo ... na oko 3x mniejsze niz Soltau.
    > Choc kolejka akurat podobna.

    Ale za to tylko 4 godziny jazdy w jedną stronę, więc i dzieci i nasze plecy
    będą mniej zmęczone i obędzie się bez noclegu. Popatrzę jeszcze dokładnie
    jakie tam są atrakcje.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 13. Data: 2013-08-12 17:13:12
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-08-12 12:45, Ergie pisze:
    > Szukam dużego parku rozrywki (lunaparku / wesołego miasteczka) w
    > odległości maksymalnie 6 godzin jazdy od Katowic.
    Może inaczej? 30minut dojazdu do Pyrzowic i z kilka godzin lotu - i masz
    takie rozrywki jakie zachcesz :)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 14. Data: 2013-08-12 17:19:11
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Ergie wrote:

    > Ale za to tylko 4 godziny jazdy w jedną stronę,

    4 godziny z Katowic do Lipska?
    No, no - w tamta strone może się uda choć
    pod Dreznem non stop ograniczenie,
    ale polskich tablic nie fotografują chyba :-)
    Przy powrocie masz objazd tunelu za Budziszynem.

  • 15. Data: 2013-08-12 19:56:48
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-08-12 17:19:11 niejaki cef napisał:
    > ale polskich tablic nie fotografują chyba :-)

    fotografują wszystkie - a od września będa przysyłać bileciki do opłacenia
    :)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 16. Data: 2013-08-12 21:12:11
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    p0li wrote:

    > fotografują wszystkie - a od września będa przysyłać bileciki do
    > opłacenia :)

    A konkretnie co wchodzi w życie od września?
    Interesuje mnie to w drugą stronę, bo podejrzewam, że skoro
    będą bilety stamtąd dla aut z PL, to i na niemieckie tablice
    sfotografowane w Polsce będą wysyłać bilety do Niemiec.

  • 17. Data: 2013-08-12 22:35:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Aug 2013 17:19:11 +0200, cef napisał(a):

    > 4 godziny z Katowic do Lipska?
    > No, no - w tamta strone może się uda choć
    > pod Dreznem non stop ograniczenie,
    > ale polskich tablic nie fotografują chyba :-)
    > Przy powrocie masz objazd tunelu za Budziszynem.

    Mozesz sprawdzic tam co warta twoja nawigacja :-)

    J.

  • 18. Data: 2013-08-12 22:39:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Aug 2013 17:13:12 +0200, BartekK napisał(a):
    > Może inaczej? 30minut dojazdu do Pyrzowic i z kilka godzin lotu - i masz
    > takie rozrywki jakie zachcesz :)

    Niestety, ale kolega dobrze napisal - na 6h sie wtedy tez nie skonczy.
    Liczac od wyjscia z domu.

    J.

  • 19. Data: 2013-08-12 22:51:18
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-08-12 21:12:11 niejaki cef napisał:
    > będą bilety stamtąd dla aut z PL, to i na niemieckie tablice
    > sfotografowane w Polsce będą wysyłać bilety do Niemiec.

    a dokładnie

    od (chya) 19 września ma ruszyć system wymiany danych kierowców
    "bałaganiących" w całej ue

    czytałem jakiś art z 1,5 miesiąca temu więc szczegółów nie pamiętam

    ale generalnie - koniec rumakowania za granicą

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 20. Data: 2013-08-13 09:43:59
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > 4 godziny z Katowic do Lipska?

    ViaMichelin pokazuje 564 km z tego 554 po autostradach. Przy 140 / 50
    wychodzi 237minut autostradami i 12 minut drogami lokalnymi. Łącznie 4
    godziny i 9 minut.

    > No, no - w tamta strone może się uda choć
    > pod Dreznem non stop ograniczenie,

    Tego nie wiedziałem. W takim razie będzie 4,5godziny - to i tak znośnie.

    > ale polskich tablic nie fotografują chyba :-)
    > Przy powrocie masz objazd tunelu za Budziszynem.

    O tym też nie wiedziałem, dzięki!

    Pozdrawiam
    Ergie