  • Data: 2012-04-10 09:44:39
    Temat: Re: [OT]co dla 13 latka?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w w
    >Chyna większą wpadką jest rozumienie mowy, które jest zapowiadane od
    >kiedy pamiętam. I od kiedy pamiętam - działa niepoprawnie.

    >Swego czasu próbowałem nauczyć mojego palmtopa mojego pisma
    >odręcznego. Wyszło na to, ze szybciej ja bym się napisałe tego pisma,
    >jakiego nauczył palmtopa jego projektant - chyba leworęczny, sądzac
    >po
    >kierunku pisania liter.

    A czy to nie mialo tak byc, ze sie nauczysz tego pisma palmowego,
    ktore jest latwe do rozpoznania ?

    Bo z drugiej strony ... my nie mamy dostepu do profesjonalnych
    systemow.
    Mowi ze sie poczty od ~20 lat sortuja listy automatycznie.
    Rozpoznawanie numerow rejestracyjnych tez juz "zeszlo pod strzechy".

    Albo np - czym sie projektowalo plytki drukowane pod plyty głowne ?

    J.