  • Data: 2011-05-16 12:51:50
    Temat: Re: (OT) burza magnetyczna
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "vari" <v...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:iqr44i$nus$1@news.onet.pl...
    > Ciekawe czy przy silnych zmianach i amplitudach (jak te co powodowały
    > pożary stacji telegraficznych w USA w XIX wieku), padają bezpieczniki
    > na PG.

    Pewnie polecą... gdy bawiłem się lekko znudzony jednym z numerów
    służbowych, pykając mu w linię baterię licznikową, to po prostu
    wydupczyły bezpieczniki na PG (oba) i był finał zabawy. Zadzwoniłem na
    centralę, wstawili nowe bezpieczniki i to wszystko, nawet się nie
    pytali. Pewnikiem więc czeka techników/monterów masowa wymiana
    bezpieczników i oby nie więcej, raczej nie IMVHO. Hehe, ciekawe, że to
    na tamtej centrali na PG poleciały bezpieczniki, a nie na PG w mojej
    pracy... Nie musiałem dzwonić na swoją PG.

    --
    127.0.0.1 www.facebook.com
    127.0.0.1 www.twitter.com