  • 11. Data: 2010-01-03 17:11:01
    Temat: Re: Zapytowywanie
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2010-01-03 16:53, ALEX John Calder pisze:

    > Czy ja piszę niezrozumiale, po chińsku czy po japońsku? Interesuje mnie
    > czy jakikolwiek sprzęt potrafi wyświetlać tapetę niecentralnie.

    Nie, tak samo jak nie jest w stanie z Twoich myśli wyczytać, która ikonę
    chcesz kliknąć (przynajmniej mi się tak wydaję ). Prosisz o rzecz
    zbędną, niepraktyczną i nieistniejąca :)

  • 12. Data: 2010-01-03 19:17:58
    Od: Michał Lorenc <p...@...siga.invalid>

    Czesc, Waldek Godel (n...@o...info), masz klej?
    To cześć.

    > Ja nawet systemu na pecety nie kojarzę, żeby to potrafił

    Windows 98 potrafił.

    --
    Tu ktoś powiedzieć mógłby "co za pech"
    Lecz jaka piękna tragedia, no jaka piękna tragedia

  • 13. Data: 2010-01-03 20:15:10
    Temat: Re: [OT] Zapytowywanie
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Michał Lorenc" napisał:

    > Windows 98 potrafił.

    I tak się tworzy legendy...
    "Paaanie, za moich czasów to komputry potrafiły hohoho abo i wincyj. I
    czajnik z uesbe pociągli, i tepetkie w lewem górnem winklu umieli
    uskutecznić, a jeden taki to córkie somsiadki, wisz pan, te lafirynde spod
    siódemki, wziun i zbrzuchacił. A tera, panie, to pic na wode nie komputry -
    wymoczki z biedronki w te i nazad wiśtom szturgane."

    JoteR

    PS. Windows 98 oczywiście sam z siebie tego nie potrafił, miał dokładnie te
    same opcje co i XP - Do środka, Sąsiadująco i Rozciągnięcie. Albo bez
    tapetki.

  • 14. Data: 2010-01-03 20:24:32
    Od: Michał Lorenc <p...@...siga.invalid>

    Czesc, JoteR (j...@p...pl), masz klej?
    To cześć.

    > I tak się tworzy legendy...
    >
    > PS. Windows 98 oczywiście sam z siebie tego nie potrafił, miał dokładnie te
    > same opcje co i XP - Do środka, Sąsiadująco i Rozciągnięcie. Albo bez
    > tapetki.

    http://42.pl/u/21AQ_tapeta
    No i co mi powiesz?

  • 15. Data: 2010-01-03 20:39:02
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Michał Lorenc" napisał:

    > http://42.pl/u/21AQ_tapeta
    > No i co mi powiesz?

    Że napisałem wyraźnie: "sam z siebie". Czyli za pomocą opcji dostępnych via
    GUI czy linii poleceń. Bo za pomocą Rejestru można zrobić oczywiście dużo
    więcej - nawet sprawić, że Windows 98... nie będzie Windows 98 ;-)
    Ale brawa za czujność i dociekliwość. BTW: ta porada dotyczy nie tylko
    Win98, ale również XP i nowszych... a co z Windows Mobile (żeby trzymać się
    wątku)? ;->

    JoteR

  • 16. Data: 2010-01-04 00:35:20
    Od: "ALEX John Calder" <k...@s...us>

    JoteR ni au koto ha itsumo tanosii

> [...]
    > spod siódemki, wziun i zbrzuchacił. A tera, panie, to pic na wode nie
    > komputry - wymoczki z biedronki w te i nazad wiśtom szturgane."

    Przestań kurde faja bo mi się Znachor przypomina. Ten przedwojenny

    --
    ALEX John Calder, generał lejtnant,
    I kod 3613, morderstwo pierwszego stopnia sędziego ulicznego;

  • 17. Data: 2010-01-04 00:46:44
    Od: "ALEX John Calder" <k...@s...us>

    PlaMa ni au koto ha itsumo tanosii

    > Nie, tak samo jak nie jest w stanie z Twoich myśli wyczytać, która
    > ikonę chcesz kliknąć (przynajmniej mi się tak wydaję ).

    Mojej piękniejszej połowy. Dlaczego? Bo tak mi się podoba.

    > Prosisz o
    > rzecz zbędną, niepraktyczną i nieistniejąca :)

    Uznam że tego nie widziałem.