  • 1. Data: 2011-08-02 22:10:08
    Temat: [OT] XX Pielgrzymka Dominikańska
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Jutro rusza XX Pielgrzymka z Krakowa do Matki Boskiej. Uważajcie PMSowicze
    na drodze - nie szarżujcie Waszymi furakami. Jeśli pielgrzymi będą mieli
    jakieś problemy to zatrzymujcie się i pomagajcie w myśl Ewangelii.

    Trasa pielgrzymki - http://www.pielgrzymka.dominikanie.pl/3_sierpnia.php

    Pozdr. i z Bogiem kierowcy ;-)

    --
    Bugatti

  • 2. Data: 2011-08-02 22:23:48
    Temat: Re: [OT] XX Pielgrzymka Dominikańska
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.08.2011 22:10, Bugatti pisze:

> [...]
    > PMSowicze na drodze - nie szarżujcie Waszymi furakami. Jeśli pielgrzymi
    > będą mieli jakieś problemy to zatrzymujcie się i pomagajcie w myśl

    To chodźcie sobie chodnikami i poboczem, a nie zawalajcie dróg -
    niektórzy muszą dojeżdżać do roboty i nie mogą się obijać na imprezach
    na drogach publicznych!

    W ogóle według mnie tego typu orszaki nie powinny być wpuszczane na
    drogi - kiedyś pół godziny stałem śpiesząc się do jednego padniętego
    serwera, bo gromada składająca się głównie z emerytów i bezrobotnych
    manifestacje religijne musiała sobie na publicznej drodze urządzać.

    Pamiętaj o jednym z przykazań - nie kradnij! A utrudniając komuś dojazd
    do pracy dla własnej fanaberii - okradasz tego kogoś!

  • 3. Data: 2011-08-02 22:24:34
    Temat: Re: [OT] XX Pielgrzymka Dominikańskay
    Od: "Paweł W." <p...@w...onet.pl>

    > Jutro rusza XX Pielgrzymka z Krakowa do Matki Boskiej. Uważajcie PMSowicze
    > na drodze - nie szarżujcie Waszymi furakami.

    Uważamy

    Jeśli pielgrzymi będą mieli
    > jakieś problemy to zatrzymujcie się i pomagajcie w myśl Ewangelii.

    Szczególnie te "świętojebliwe" mają problemy, ale pomagamy ;-)

    > Pozdr. i z Bogiem kierowcy ;-)

    Z Bogiem pielgrzymi ;)

    p,

  • 4. Data: 2011-08-02 22:33:45
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości:

    > To chodźcie sobie chodnikami i poboczem, a nie zawalajcie dróg - niektórzy
    > muszą dojeżdżać do roboty i nie mogą się obijać na imprezach na drogach
    > publicznych!

    Jak sobie wyobrażasz grupę grubo ponad 1 000 osobową idącą 1,5 metrowym
    chodnikiem ? Długi byłby to sznur.

> [...]
    >
    > Pamiętaj o jednym z przykazań - nie kradnij! A utrudniając komuś dojazd do
    > pracy dla własnej fanaberii - okradasz tego kogoś!

    Więcej miłości Panie Andrzeju ;-)
    Dlatego właśnie piszę o trasie pielgrzymki abyś mógł wcześniej ją
    zaplanować/ominąć/wyjechać wcześniej.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 5. Data: 2011-08-02 22:41:12
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Bugatti

    > Jak sobie wyobrażasz grupę grubo ponad 1 000 osobową idącą 1,5 metrowym
    > chodnikiem ? Długi byłby to sznur.

    To Wasz problem, ktoś Wam każe iść 1000-osobową watahą?

  • 6. Data: 2011-08-02 22:41:35
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Bugatti

> [...]
    > PMSowicze na drodze - nie szarżujcie Waszymi furakami. Jeśli pielgrzymi
    > będą mieli jakieś problemy to zatrzymujcie się i pomagajcie w myśl

    Idźcie se jakimś lasem, zamiast utrudniać normalnym ludziom jazdę.

  • 7. Data: 2011-08-02 22:44:10
    Od: "Hinek" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Bugatti" <s...@m...pl> napisał

    > Jeśli pielgrzymi będą mieli jakieś problemy to zatrzymujcie się i pomagajcie w
    > myśl Ewangelii.

    Widziałem swego czasu jak "zderzyły" się dwie pielgrzymki. Mniejsza szła
    główną drogą, większa usiłowała wyjsc z bocznej i chciała wymusic
    pierszenstwo. Doszlo do przepychanek...korek byl potezny bo musieli
    oczywiscie blokowac jedyne polaczenie Oliwy z Obwodnica Trojmiejska.
    Nie pomoglem im. Zyczylem im wszystkiego najgorszego i tak mi sie
    juz zostalo. Lezacym po jezdniach i blokujacym ruch zycze odciskow.
    Nie gojacych sie i bolesnych.

    --
    Hinek

  • 8. Data: 2011-08-02 22:52:39
    Od: "jack" <j...@v...pl>

> [...]

    > Nie pomoglem im. Zyczylem im wszystkiego najgorszego i tak mi sie

    > juz zostalo. Lezacym po jezdniach i blokujacym ruch zycze odciskow.

    To juz na kolanach nie chodza???
    To chyba lepiej po miekkim,nie?
    pozdro.jack
    ps.dziadek zawsze powtarzał :na kolanch do czestochowy..

  • 9. Data: 2011-08-02 22:52:50
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Hinek

    > Nie
    > pomoglem im. Zyczylem im wszystkiego najgorszego i tak mi sie juz
    > zostalo. Lezacym po jezdniach i blokujacym ruch zycze odciskow. Nie
    > gojacych sie i bolesnych.

    To po prostu zwykli egoiści, którzy uważają, że ich wierzenia i rytuały
    są ważniejsze niż codzienne potrzeby tysięcy ludzi, którym utrudnią życie
    swoim "miłosiernym" pochodem.

  • 10. Data: 2011-08-02 23:22:20
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "Bugatti" napisał w wiadomości news:j19n08$bd$1@mx1.internetia.pl...
    > Jak sobie wyobrażasz grupę grubo ponad 1 000 osobową idącą 1,5 metrowym
    > chodnikiem ? Długi byłby to sznur.

    ale bezpieczniej niż na jezdni.
    Zresztą nawet na jezdni długość kolumny pieszych nie może przekraczać 50m,
    a najmniejsza odległość między kolumnami wynosi ....
    a co ja się będę wyszczególniał. Art. 12 PoRD to same szczegóły.